امروز خود مردم بر سرنوشت ملّت ایران حاکم هستند

سیب و سوران- عیسی مهربانی گفت: انقلاب، مدیریّت کشور را از یک حکومت استبدادی پادشاهی و فردی به یک حکومت مردمی و جمهوریّت و مردم‌سالاری تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۳۳۹۰۷۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم در آموزش و پرورش شهرستان سیب و سوران جلسه ایی با موضوع شهید مطهری با موضوع  ولایت محوری و مردم سالاری دینی و انتخابات برگزار شد.

 عیسی مهربانی ضمن تبریک سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم گفت: اینکه روز معلم را با مناسبت یاد شهادت یک معلمِ بزرگ قرار داده ‏اند، برای ما درس‏ آموز است؛ این یک حرکت نمادین است.
 
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران افزود:  عظمت کار تعلیم و تربیت در آن حدی است که آمیخته‏ ای از کار فکری و علمی و حضور در میدان‌های اساسی زندگی است، آن‏چنان که در حیات شهید مطهری(رضوان اللَّه تعالی علیه) مشهود بود- نقطه‏  مطلوب این شغل شریف و این کار بزرگ است.
 
این مسئول در ادامه بیان کرد: انقلاب، مدیریّت کشور را از یک حکومت استبدادی پادشاهی و فردی  به یک حکومت مردمی و جمهوریّت و مردم‌سالاری تبدیل کرده است، امروز خود مردم  بر سرنوشت ملّت ایران حاکم هستند؛ این مردم هستند که انتخاب می کنند.

وی ادامه داد: ممکن است خوب انتخاب کنند، ممکن است بد انتخاب کنند، امّا مردم انتخاب میکنند؛ این یک امر مهمّی است، آن روز این حرف‌ها وجود نداشت و کشور یک کشور استبدادی بود، همه چیز دست خودشان بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار