خبرهای داغ:
گروه جهادی رسانه‌ای جهانتاب در شیراز، در آستانه شب‌های قدر، بیش از ۳۰۰ بسته معیشتی را میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۵۲
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، گروه جهادی رسانه‌ای جهانتاب در شیراز، در آستانه شب‌های قدر، بیش از 300 بسته معیشتی را میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع کرد.

این گروه جهادی رسانه‌ای که بیش از یک سال است فعالیت خود را در عرصه محرومیت‌زدایی از شهر شیراز آغاز کرده، تا کنون علاوه بر سرکشی و بازدید میدانی از محلات کمتربرخوردار شیراز و حاشیه‌های شهر، و رساندن صدای مردم به مسئولین و مطالبه‌گری از آنان، علاوه بر رفع محرومیت‌ها در مناطقی از حاشیه شهر شیراز، با ورود به عرصه کمک‌های مادی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا، در پویش خانه گرم، علاوه بر تأمین وسایل گرمایشی در زمستان و نیز لباس‌ گرم برای خانواده‌های تحت پوشش خود، اقدام به برگزاری مناسبت‌ها همراه با توزیع برخی اقلام مورد نیاز به این خانواده‌ها کرده است.

در میلاد حضرت زهرا(س) همراه با جشن و توزیع نهار گرم، بیش از 350 جفت کفش نو میان فرزندان خانواده‌های تحت پوشش توزیع کرد و در ایام میلاد امیرالمونین، علی(ع)، و در آستانه سال نو، لباس نو را برای فرزندان این خانواده‌ها تدارک دید؛ همچنین در 4مرحله، اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی کرد که برخلاف دیگر گروه‌های جهادی فعال در این عرصه، همه بسته‌ها را بدون کمک از ارگان‌ها و نهادهای دیگر، و فقط با ورود خیرین تهیه و توزیع کرده است.

به گفته دکتر محمدصالح مقدسی، مسئول این گروه جهادی رسانه‌ای، در آخرین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی این گروه، بیش از 300 بسته با همت خیرین و نیروهای جهادی تهیه و میان نیازمندان در آستانه شب‌های قدر توزیع شد که این بسته‌ها شامل: گوشت گرم گوسفندی، کامارونی، رب گوجه، روغن، جبوبات، و دیگر اقلام ضروری بوده که ارزش ریالی هر بسته، بیش از 300هزار تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری جهانتاب هم به تازگی مجوز خود را از کمیته امداد دریافت کرده است، از نیکوکاران و خیرین جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش این گروه و مرکز، دعوت به عمل آورد.

دکتر مقدسی همچنین از اسماعیل قزلسفلی، مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس، دکتر هادی رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه فارس و سرهنگ مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز که در این مراسم حضور پیدا کرده و راهنمایی لازم جهت پربارتر شدن فعالیت های این گروه را بیان کردند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها