خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

مرگ دو نفر و دستگیری ٧ نفر طی درگیری در ملایر

ملایر-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: درگیری در ملایر منجر به مرگ دو نفر و دستگیری ٧ نفر شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۲۸۹
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

مرگ دو نفر و دستگیری ٧ نفر طی درگیری در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر اظهار داشت: در پی وصول گزارشی از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری در یکی از روستاهای ملایر، بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه قضایی، ماموران کلانتری ۱۱، پلیس آگاهی و یگان امداد در صحنه حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده می‌کنند که بر اثر درگیری با سلاح بین چند نفر، تعداد سه نفر بر اثر اصابت گلوله زخمی و به بیمارستان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: یکی از مصدومان ۵۴ ساله در حین انتقال به بیمارستان و یکی دیگر از مصدومان ۲۶ ساله در حین مداوا بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند و مصدوم سوم نیز هم اکنون در بیمارستان به علت وارد شدت صدمه تحت درمان قرار دارد.

وی ادامه داد: با تشکیل تیم‌های مجرب از ماموران پلیس آگاهی و عوامل انتظامی و رَد زنی‌های دقیق، بلافاصله هفت متهم طرفین این درگیری در این روستا دستگیر و ۲ قبضه سلاح به همراه فشنگ‌های مربوطه کشف شد.

سلگی تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از متهمان دستگیر شده و شواهد و قرائن موجود در سابقه طرفیت درگیر، مشخص شد یکی از طرفیت درگیر که به علت قتل عمد در هفت سال گذشته در زندان به سر می‌برده، با تلاش صورت گرفته از سوی اهالی و با اخذ رضایت از اولیای دم، از حکم قصاص نجات پیدا می‌کند.

وی ابراز داشت: وی در حال سپری کردن حبس باقیمانده در این جرم ارتکابی، اقدام به گرفتن مرخصی کرده و به روستای محل سکونت خود می‌رود که در مواجهه با اعضای خانواده درگیر پرونده ارتکاب به قتل سال ۱۳۹۲، دوباره مشاجره نزاع بین آنها به وقوع پیوسته و با توجه به کنترل نکردن خشم و دامنه‌دار شدن تنش و درگیری، این جنایت شکل می‌گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر عنوان کرد: با تشکیل پرونده هر هفت متهم تحویل مراجع قضایی شده و سایر اقدامات به منظور پیگیری مراحل قانونی این پرونده در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار