به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت؛

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در شب‌های قدر در حاشیه شهر مشهد

۵ هزار بسته معیشتی نذر حضرت علی (ع) ؛به مناسبت شب های قدر در حاشیه شهر مشهد به همت سپاه ناحیه مالک اشتر تهیه و توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۰۰
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵
سرهنگ پاسدار داریوش کوکبی فرمانده ناحیه و مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق حاشیه‌نشین شهر مشهد اظهار داشت: دغدغه‎مندی رهبر معظم انقلاب درباره لزوم توجه ویژه به بحث محرومیت‌زدایی در حاشیه شهر مشهد به‌مثابه دستور صریح فرمانده برای بسیجیان است و به همین خاطر، ناحیه بسیج مالک اشتر مشهد بر این حوزه متمرکزشده است.

کوکبی تاکید کرد: نگاه ارزشی و مکتبی حضرت امام (ره) در انقلاب اسلامی سبب شده بسیاری از اقشار و آحاد مردم رفتار و اعمال خود را در راه رضایت الهی قرار دهند که همین نگاه توأم با معنویت در طول ۴۲ سال گذشته موجب شده به دستاورد‌های عظیمی دست پیدا کنیم. راه و تفکری که حضرت امام (ره) به ملت ایران و ملت‌های مسلمان نشان داده اند راه عزت، اقتدار و کرامت بشریت است که این راه توسط مقام معظم رهبری در طول این سال‌ها با قوت ادامه پیدا کرده و امروز اگر به دنبال اقتدار، عزت و پیشرفت هستیم باید چشم و گوشمان به ولایت باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی و نهضت کمک مومنانه که توسط بسیجیان برای مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا انجام شد نقش بزرگی در کنترل و مدیریت بیماری کرونا ایفا کرد و امروز با توجه به شیوع موج جدید بیماری و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان این گونه اقدامات باید با قوت ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه مالک اشتر بیان کرد: اجرای مرحله جدید طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی عملیاتی خواهد شد و بسیج و سپاه با آمادگی کامل برای اجرای طرح از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. همچنین از ابتدای شروع ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع بسته‌های کمک مومنانه در دستور کار قرار داده، که امیدواریم با انجام اقدامات مؤثر بتوانیم ماه رمضان خوبی برای مردم عزیز رقم بزنیم.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش بیش از ۵۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال و ۱۰ هزار پرس غذای گرم نیز در بین نیازمندان حاشیه شهر و مناطق محروم ناحیه مقاومت بسیج مسلم و بلال توزیع شد تا باعث دلگرمی آحاد اقشار ضعیف جامعه در این ماه پر از خیر و برکت باشد.

کوکبی گفت: تا زمانی که احساس کنیم موضوع شیوع این بیماری در سطح کشور کاهش پیدا می‌کند مأموریت خود را به عنوان مدافعان مردم برعهده گرفته و همواره آماده خدمت هستیم و گروه‌های جهادی ناحیه مقاومت بسیج سپاه مالک اشتر نیز در حال آماده باش هستند که در شرایط نیاز به کمک ستاد مبارزه با ویروس کرونا بشتابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر ادامه رزمایش مساوات و کمک‌های مؤمنانه در طول ماه رمضان، از توزیع بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا و مشاغل آسیب دیده و نیازمندان و اجرای رزمایش مساوات و کمک‌های مؤمنانه همزمان با عید فطر در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها