خبرهای داغ:
بانوی خیر کبودراهنگی خبر داد

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی طی ماه رمضان بین نیازمندان کبودراهنگ

کبودراهنگ-بانوی خیر کبودراهنگی گفت: به همت خیرین شهرستان کبودراهنگ ۲۰۰ بسته معیشتی تهیه و همزمان با شب‌های قدر بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۰۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶
توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی طی ماه رمضان بین نیازمندان کبودراهنگبه گزارش خبرگزاری بسیج، در روز‌های ماه مبارک رمضان بانوی خیر کبودراهنگی به همت جمعی از خیرین و بسیجیان پایگاه ابوذر اقدام به ذبح ۳ قربانی و تهیه و توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان کبودراهنگ کرد.

مرضیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج هدف از این اقدام را تأسی به ائمه معصومین (ع) عنوان کرد و گفت: تا هستیم باید دنباله‌رو و ادامه دهنده راهشان باشیم.

وی افزود: در این کار خیر از شناسایی افراد نیازمند، شناسایی خیرین، دریافت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، به طور میانگین ۵۰ نفر همکاری می‌کنند.

بانوی خیر کبودراهنگی در ادامه با دعوت از خیرین برای شرکت در این طرح بزرگ خیرخواهانه گفت: در این روز‌های شیوع ویروس کرونا که اقتصاد بسیاری از خانوار‌ها تحت تأثیر بیماری کووید ۱۹ قرار گرفته است، جامعه به همدلی و مشارکت بیشتر نیاز دارد و طبعاً افراد متمکن و خیر می‌توانند نقش مهم و تأثیرگذاری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه برای اجرای کار‌های خیر لازم است نگاه بسیجی و جهادی حاکم باشد، گفت: تنها با این روحیه معنوی می‌توان تأثیرگذار بود و خدماتی ارزنده به جامعه داشت به نحوی که گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات