خبرهای داغ:
آزاد سازی زندانیان ، تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و بهرمندی از کلاس درس دانش آموزان و توزیع سبد های معیشتی ، غذایی و لوازم التحریر به همت بسیج مساجد و محلات استان اصفهان در سال گذشته انجام گرفت.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۶۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

سرهنگ پاسدار سید حسن نبوی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در مورد اقدامات و عملکرد سال گذشته بسیج مساجد و محلات اظهار داشت، پایگاه‌های بسیج محلات در سال گذشته به دو دسته تقسیم می‌شود یک دسته در خصوص فعالیت‌های خود پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات  و دیگری فعالیت‌های مرتبط مربوط به مردم و هم وطنان عزیزمان میشود.

مسئول بسیج مساجد و محلات اصفهان افزود، تمام پایگاه‌های سطح استان وضعیت سنجی شده است و در سه سطح ویژه، الف. و ب. دسته بندی و با توجه به تدبیر فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) در جلسات گام به گام از وضعیت فعلی به سوی پیش خواهد رفت و ارتقا قابل محسوسی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود؛ فرماندهان نواحی و حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌ها توجیه شده اند و معاونت بسیج مساجد و محلات در راستای فعال سازی و ارتقا پایگاه‌های مقاومت بسیج رده اول کشور شده است و از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت.

سرهنگ سید حسن نبوی خاطرنشان کرد، طی بررسی‌های تخصصی از تهران اعلام شد اصفهان رتبه اول کشور راستای فعال سازی پایگاه مقاومت بسیج بوده است و در همین خصوص فرماندهان نواحی امام صادق (ع) و امام رضا (ع) از سمت فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) مورد تشویق قرار گرفتند.

وی افزود، فرماندهان پایگاه و حوزه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات در جهت ارتقاء دانش کاربری آن‌ها دوره‌های تخصصی برگزار گردید و همچنین طرح پایگاه‌های اسوه در استان اصفهان اجرا و پایگاه خواهران حضرت مریم از ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر رتبه نخست و نمونه کشوری را کسب کرد.

مسئول بسیج مساجد محلات اصفهان در ادامه افزود، به جهت تقدیر و تشکر از خانواده فرماندهان پایگاه‌های بسیج از زحمات آنان در جهت همراهی با فرماندهان تقدیر و هدیه‌ای از طرف سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) به خانواده آنان اعطا شد.

نبوی خاطرنشان شد با شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های بسیج برای مردم در راستای مقابله با ویروس آغاز شدکه از جمله آن‌ها ضد عفونی معابر و سطوح بوده است که تمام بسیجیان در این امر شرکت کردند و مردم نسبت به بسیج اعتماد و رویکرد مثبت پیدا کردند و در این خصوص نشان داده شد بسیج در مشکلات مردم حمایت میکند و در کنار مردم است.

وی در ادامه گفت؛ در جهت  تهیه جهیزیه نوعروسان به ۱۰۹۵ خانواده جهیزیه ایرانی اعطا شد و تعداد ۱۰۹۵ دستگاه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت جهت حضور در کلاس درس تهیه شد، در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیرعمد نیز تعداد ۲۲۵ نفر با مبلغ ۳ میلیارد تومان آزاد و به آغوش خانواده برگشتند.

مسئول بسیج مساجد و محلات استان اصفهان، در خصوص توزیع کمک‌های مومنانه تعداد ۷۵۴ هزار بسته معیشتی آماده و در مناطق محروم استان و با شناسایی خانواده‌ها با حفظ کرامت و آبرو توزیع شد، در جهت اشتغال زایی ۳۲۲۰ فقره وام ۵ میلیون تومانی اعطاء و ۳۴۱ پروژه محرومیت زدایی به ارزش ۸ میلیارد تومان  انجام پذیرفت.

نبوی در پایان افزود؛ نیرو‌های جهادی به کادر درمان و مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها کمک کردند و در بحث آزاد سازی زندانیان این اتفاق قشنگ رخ داد و در بحث تهیه گوشی و تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت این اقدام جهت بهرمندی از کلاس درس دانش آموزان عزیزمان انجام شد و در مهرماه در کنار سبد‌های معیشتی، غذایی و لوازم التحریر مورد نیاز به خانواده‌ها داده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها