خبرهای داغ:
همزمان با شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) مراسم احیای شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان در مسجد امام حسن مجتبی (ع)میامی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت دو ساعت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۳۹۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ همزمان با شب شهادت امیرالمومنین علی (ع) مراسم احیای شب بیست‌ویکم ماه مبارک رمضان ، بامداد سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در مسجد امام حسن مجتبی (ع)میامی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدت دو ساعت برگزار شد.

این برنامه با قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی ذاکر اهلبیت کربلایی حاج علی آقایی و سخنرانی حجت‌الاسلام نور آبادی به اتمام رسید.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم نور آبادی در این مراسم با اشاره به ویژگی‌های شب قدر (ع) اظهار داشت: : ایام ماه مبارک رمضان، فرصتی مغتنم است تا انسان معضلات اخلاقی خود را اصلاح نماید. در این ایام، نور قرآن برای بشر در دسترس‌تر بوده و شب قدر همچون نگین انگشتری این ماه است که راه سعادت و بازگشت انسان به سوی خداوند را هموار می‌کند.

ایشان تصریح کردند:خداوند در این ماه قرآن را در دسترس ما قرار داده تا آن جا كه در ماه رمضان، خواندن یک آیه از قرآن، برابر با ختم کل قرآن است و امشب در واقع شب نزول قرآن می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها