رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی ضمن گرامی داشت روز قدس گفت: روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع‌شده جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۰۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی ضمن گرامی‌داشت روز قدس، این روز را میراث با عظمت و گرانبهای امام خمینی (ره) خوانده و گفت: روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع‌شده جهان اسلام است.

متن این پیام به شرح زیر است:
«روز قدس میراث با عظمت و گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام روح الله (ره) و نشانه دور اندیشی و هوشمندی معمار کبیر انقلاب اسلامی برای اضمحلال و نابودی زخم کهنه جهان اسلام است. روز قدس نه فقط متجلی و نمایانگر دفاع از ملت مسلمان و مظلوم فلسطین و اعلام برائت از غده سرطانی و غاصب صهیونیستی بلکه مظهر و سمبل همدردی با همه مظلومان عالم فارغ از هر دین و آیین و ایستادگی و استقامت در برابر استعمارگری و ظلم‌افکنی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است.

روز جهانی قدس بزرگترین و باشکوه‌ترین نماد اتحاد مسلمانان جهان در برابر زورگویی‌های نظام سلطه و دفاع از منافع و حقوق ضایع‌شده جهان اسلام است.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه برادران و خواهران عزیز مسلمان در جای جای کره خاکی، حضور غاصبانه صهیونیسم کودک‌کش به پشتوانه حمایت همه‌جانبه آمریکای جنایتکار در سرزمین‌های اشغالی را محکوم نموده، خشم انقلابی خود را بر سر متجاوزین فریاد می‌زنیم و این برهان روشنی است از سنت تخلف‌ناپذیر حضرت حق بر نابودی باطل و نوید می‌دهیم که در سال‌های گذشته فصل جدیدی از مبارزه برای مردم مظلوم سرزمین‌های اشغالی فلسطین و ملت‌های بیدار جهان اسلام گشوده گردیده و با ظهور جبهه مقاومت در کشورهای منطقه موازنه قدرت به نفع مبارزان این جبهه تغییر یافته و به حول قوه الهی با تلاش، مجاهدت، ایستادگی، تداوم و گسترش عرصه جهاد در سراسر سرزمین‌های اسلامی دیری نخواهد پایید که با همت و ایمان و غیرت جوانان جهان اسلام، ویروس منحوس صهیونیسم و متحدانش در منطقه غرب آسیا ریشه‌کن و ازاله خواهند شد.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین»

ارسال نظرات