خبرهای داغ:
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان خبر داد
همدان-رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از توقیف ۶ محموله آرد قاچاق به میزان ۲۸ هزار ۸۴۰ کیلو گرم به ارزش یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۵۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸
توقیف بیش از ۲۸ تن آرد قاچاق در همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ مجتبی محمدی اظهار داشت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی با تشدید اقدامات کنترلی در محور‌های مواصلاتی موفق به توقیف ۶ محموله آرد قاچاق به میزان ۲۸ هزار ۸۴۰ کیلوگرم شدند.

وی ارزش ریالی این محموله‌ها را از نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال دانست و بیان داشت: در این راستا سه نفر دستگیر و پرونده قضایی تشکیل ودر حال رسیدگی است.

*کشف تعداد ۶۲۰ قوطی سم کشاورزی در همدان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان گفت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای تشدید اقدامات مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ایستگاه بازرسی شهید زارعی مستقر و حین کنترل خودرو‌های عبوری در این ایستگاه به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک می‌شوند.

وی بیان داشت: پس از متوقف کردن آن تعداد ۶۲۰ قوطی سم کشاورزی با ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف می‌شود.

محمدی با بیان اینکه یک نفر پیرامون این موضوع دستگیر شده است، گفت: در این راستا پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

*کشف مقدار ۱۰ تن خوراک دام قاچاق در همدان

جانشین انتظامی استان همدان نیز در ادامه ابراز داشت: مامورین پلیس امنیت اقتصادی همدان در راستای تشدید اقدامات مبارزه با قاچاق کالا وارز در ایستگاه بازرسی شهید زارعی مستقر و حین کنترل خودرو‌های عبوری در این ایستگاه به یک دستگاه کامیون حامل خوراک دامی ازنوع سبوس گندم مشکوک می‌شوند.

سرهنگ رضا زارعی بیان داشت: پس از متوقف کردن آن مشخص شد محموله موصوف فاقد هرگونه مدارک قانونی برای حمل و جابجایی است که در این خصوص محموله شناسایی و مقدار ۱۰ تن خوراک دامی قاچلاق ازنوع سبوس گندم به ارزش تقریبی یک میلیارد ریال کشف و در این راستا یک نفر دستگیر که پرونده قضایی تشکیل و در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات