خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد

کشف ۳ تن چوب قاچاق در شهرستان بهار

همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۳ تن چوب قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۶۰۷
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
کشف ۳ تن چوب قاچاق در شهرستان بهاربه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ بزرگعلی نوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی  اقدامات به عمل آمده در رابطه با برخورد با قاچاق کالا و ارز با استفاده از تمام توان و امکانات، محور‌های مواصلاتی شهرستان بهار توسط پلیس مورد پایش قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی در پایش محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیونت حامل بار چوب را مشاهده و متوقف کردند و در بررسی ها، مدارکی قانونی توسط راننده ارائه نشد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بیان کرد: در بازرسی از این خودرو، ۳ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به این که ارزش ریالی چوب مکشوفه توسط کارشناسان ۲۰ میلیون ریال برآورد شده، خاطرنشان کرد: مقابله با قاچاق در این شهرستان به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

* کشف دام فاقد مجوز

نوری گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور سنندج - همدان به  دو دستگاه کامیون حامل بار دام مشکوک شده و آن‌ها را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها، ۳۰ راس گوسفند و سه رأس گاو  زنده فاقد مجوز که ارزش آن‌ها برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و دو متهم در این خصوص تحویل مرجع قضائی  شدند.

*اجرای طرح برخورد با خرده فروشان و معتادان مواد مخدر

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات به حق مردم، طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی وجمع آوری معتادان، خرده فروشان و قاچاق چیان مواد مخدر با محوریت پاکسازی نقاط آسیب زا و جرم خیز توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر وکارکنان کوپ این شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در این طرح تعداد ۱۲ معتاد و پنج خرده فروش مواد مخدر به همراه مقادیری مواد مخدر سنتی و صنعتی دستگیر و وفق قانون و مقررات با آن‌ها برخورد شده است.

نوری تصریح کرد: به منظور سالم‌سازی و پاکسازی مناطق آسیب‌زا و جلب رضایت عمومی مردم، این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و شهروندان گرامی می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این راستا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات