فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انتخاب اصلح در انتخابات مورد تأکید، ولی امر مسلمین جهان است تصریح کرد: فرهنگ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را باید در تمامی حوزه‌ها نهادینه سازیم.
کد خبر: ۹۳۳۹۵۶۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش سیاسی که با حضور فرماندهان و کارکنان این نیرو برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار داشت: تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات است و ما به عنوان یک نیروی نظامی باید با تمام وجود به منویات معظم‌له گوش فرا داده و همچنان که همیشه مرد میدان نبرد هستیم در این عرصه نیز باید با مشارکت حداکثری، ولایتمداری و ولایت‌محوری خود را بار دیگر ثابت کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های مشروعیت و مقبولیت بخشیدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور در انتخابات است، افزود: دشمنان انقلاب با تبلیغات و جریان‌سازی‌های متعدد درصدد هستند تا مشروعیت نظام را در بین عموم ملّت ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی خدشه‌دار کنند.

امیر سرتیپ حیدری تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تقدیم هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده است که گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‍ای به آن وارد کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه انتخاب اصلح در انتخابات مورد تأکید، ولی امر مسلمین جهان است تصریح کرد: فرهنگ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح را باید در تمامی حوزه‌ها نهادینه سازیم چراکه حضور پرشور و مؤثر تک‌تک نفرات انقلابی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی می‌تواند مستقیماً در امنیت ملی، کسب قدرت ارزان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تأثیرگذار باشد.

ارسال نظرات