خبرهای داغ:

نمازجمعه این هفته در ۱۱شهرستان گلستان اقامه نمی‌شود

با توجه به قرمز و نارنجی بودن وضعیت شیوع کرونا در اغلب مناطق استان، نمازجمعه این هفته ۱۷ اردیبهشت ماه در ۱۱ شهرستان از جمله گرگان اقامه نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۰۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۶

نمازجمعه این هفته در ۱۱شهرستان گلستان اقامه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:علی‌رغم کاهشی شدن روند ابتلا و تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان اما وضعیت در اغلب مناطق استان گلستان همچنان قرمز و نارنجی است.

برهمین اساس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان هم در اطلاعیه‌ای از برگزاری نماز جمعه این هفته ( 17 اردیبهشت ماه) در آق قلا، گمیشان و مراوه تپه خبر داده است و از نمازگزاران خواسته تا پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند و حتما ماسک بزنند.

بنابراین نمازجمعه این هفته نیز مانند چند هفته اخیر در مرکز استان ( گرگان) و 10 شهرستان دیگر از جمله بندرگز، کردکوی، علی آبادکتول، گنبدکاووس و غیره اقامه نخواهد شد.

در حال حاضر دو شهرستان کردکوی و کلاله در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند، سه شهرستان در وضعیت زرد هستند و بقیه شهرها از جمله گرگان در وضعیت هشدار نارنجی به سر می‌برند.

تا ظهر امروز نیز 527 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روزهای گذشته تعداد آنان کمتر شده است.

عدم برگزاری تجمعات، دورهمی‌ها، مراسمات افطاری و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای کنترل موج چهارم کرونا مورد تأکید قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها