خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان فامنین خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۹ تن چوب قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۲۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴
توقیف کامیون با ۹ تن چوب قاچاق در فامنینسرهنگ علی حسن حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان فامنین، روز گذشته در محور همدان - تهران به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد، بار ۹ تنی چوب این کامیون فاقد مجوز قانونی بوده و بر اساس نظر کارشناسان، ارزش محموله کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین تصریح کرد: این کامیون توقیف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*کشف بیش از یک هزار قطعه مرغ فاقد مجوز در فامنین

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محور‌های مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی به یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده مشکوک شده و آن را برای برسی بیشتر متوقف کردند.

حیدری افزود: در بازرسی از این کامیون، یک هزار و ۲ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با اشاره به این که کارشناسان ارزش مرغ‌های کشف شده را حدود ۷۰۰ میلیون ریال ارزیابی کرده‌اند، گفت: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات