قدردانی فرمانده و کارکنان سپاه از معلمان مدارس سمنان

در هفته تعلیم و تربیت، فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه سمنان از معلمان در مدارس و درب منازل از آنان قدردانی به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۳۹۶۴۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ پاسدار مرتضی عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در حاشیه قدردانی از معلمان سمنان با بیان اینکه امسال هفته تعلیم و تربیت با لیالی قدر متقارن شده است گفت: سپاه و بسیج بر حسب وظیفه ذاتی خود از معلمان تقدیر به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا کار معلمان افزایش پیدا کرده است افزود: معلمان به صورت 24 ساعته و برخط با دانش آموزان خود در ارتباط هستند تا لطمه ای به تحصیل دانش آموزان وارد نشود.

سرهنگ عبداللهی در ادامه با بیان اینکه در این هفته 40 مدرسه در سمنان برای بازدید هدفگذاری شده است بیان کرد: قدردانی برخی از معلمان نیز در درب منازل آنان صورت می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه سمنان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه معلمان افسران سپاه پیشرفت کشور هستند بیان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بر علم و دانش تاکید بسیاری دارند که معلمین در خط مقدم این عرصه هستند.

وی با بیان اینکه جوانان در پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب بسیار موثر هستند تصریح کرد: معلمان عهده دار تربیت انسان شایسته هستند که این انسانها زمینه ساز تمدن نوین اسلامی هستند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار