فرمانده سپاه شهرستان زرندیه

روز قدس روز به لرزه درآمدن پایه‏ های رژیم اسرائیل

سرهنگ روح افزا گفت:امام راحل با تدبیر الهی خویش و نام‏گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان گوشزد کرد
کد خبر: ۹۳۳۹۷۴۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس سرهنگ پاسدار حسین روح افزا فرمانده سپاه شهرستان زرندیه در گفتگویی با خبرگزاری بسیج به تشریح اهمیت بسیار بالای این روز در میان مسلمانان پرداخت.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با بیان اینکه قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، وطن میلیون‏ ها آواره فلسطینی است که استکبار جهانی آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داده است اظهار داشت : نهضت مقابله با اسرائیل و حمایت از فلسطین مظلوم ، از همان نخستین سال‏ های اشغال پاره تن اسلام، با مقاومت فلسطینیان و اعتراض مسلمانان شکل گرفت.

وی افزود : این اعتراضات پس از صدور پیام تاریخی امام امت در سال 1358 مبنی بر نام‏گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مسئله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان ‏های خویش قرار داد. لذا همه ساله، روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ و به لرزه درآوردن پایه‏ های سست رژیم اسرائیل تبدیل کرده است.

سرهنگ پاسدار حسین روح افزا خاطر نشان کرد: امام راحل با تدبیر الهی خویش و نام‏گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه مسلمانان گوشزد کرد و موجب وحدت و هم‏دلی مسلمانان بر محور اسلام و آرمان‏های بلند اسلامی شد.

این عضو شورای تامین شهرستان زرندیه با تاکید بر اینکه خطر اسرائیل، امروز متوجه همه خاورمیانه و سرزمین‏ های اسلامی است گفت: انسجام و وحدت مسلمانان درباره موضوع فلسطین و مقابله با خوی تجاوزگرانه اسرائیل، تنها راه سربلندی اسلام و مسلمانان است.

حسین روح افزا با یادآوری سیاست های خصمانه آمریکا یادآور شد: یکی از سیاست‏ های تغییرناپذیر امریکا، حمایت از اسرائیل و تلاش برای تقویت آن بوده است و در سال‏ های پیدایش و اعلام استقلال اسرائیل نیز امریکا، نخستین کشوری بود که آن را به رسمیت شناخت و در تمامی سازمان‏ها و مجامع بین‏المللی از آن دفاع کرد.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه در انتها با اشاره به اهمیت م‏سأله‏ آزاد سازى فلسطين از چنگال غاصبان قدس نزد ملت بزرگوار و مسلمان ايران گفت: مردم شریف ایران آزاد سازی فلسطین را سرلوحه آرمان هايش قرارداده و همه ساله روز قدس را به روز فرياد كشيدن بر سر ستمكاران تاريخ تبديل كرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار