توزیع 260 بسته افطاری ساده در محله کریم اهل بیت سرخه

در شب های پر فضیلت قدر 260 بسته افطاری ساده به همت بسیجیان در محله اسلامی کریم اهل بیت شهرستان سرخه توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۰۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در شب های پر فیض قدر به همت خیران، بانیان با هدف رساندن غذای گرم بر سر سفره نیازمندان 260 بسته افطاری ساده به همت بسیجیان پایگاه حضرت آسیه (س)، مسجد امام حسن مجتبی (ع) و هیئت ام البنین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بسته بندی و توزیع شد.

سمیه ادهم فرمانده پایگاه خواهران آسیه (س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه ضمن قدردانی از همکاری بانیان و بسیجیان پرتلاش در این اقدامات خداپسندانه اظهار کرد: پویش «افطاری ساده» با هدف تهیه افطاری برای نیازمندان به‌صورت گسترده به همت بسیجیان و بانیان از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کسب و کارها هدف از برگزاری این پویش جمع‌آوری کمک‌های مؤمنانه برای ضیافت افطار خاواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان است.

پایگاه خواهران آسیه (س) افزود: بانیان، بسیجیان و خیران در پویش «افطاری ساده» و جمع‌آوری کمک‌های غذایی برای خانواده‌های نیازمند همکاری داشته باشند و یا اینکه با تهیه بسته‌های مواد غذایی و توزیع این بسته‌ها در میان خانواده‌های نیازمند در این امر خیر مشارکت کنند.

ادهم در ادامه اضافه کرد: بسته‌های افطاری ساده در این پویش شامل نان ، خرما، شیر، بامیه، شیربرنج، پنیر و کتلت بوده که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بسته بندی ها انجام گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار