خبرهای داغ:
سردار سلیمانی در پیامی کار و اقدام جهادی را باعث صیقل یافتن روح انسان دانستند به نحوی که بن بست‌ها را می‌شکند، عقب ماندگی‌ها را جبران میکند،
کد خبر: ۹۳۳۹۸۴۰
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
سردار سلیمانی رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی پیامی به جهادگران بسیجی فعال در گروه‌های جهادی و تمامی سربازان خط مقدم عرصه‌های بسیج سازندگی صادر نمودند. متن پیام به شرح ذیل است:


خدمت جهادگران بسیجی فعال در گروه‌های جهادی و تمامی سربازان خط مقدم عرصه‌های بسیج سازندگی

سلام علیکم
خدمت و مجاهدت بی ادعا، خالصانه، عاشقانه به بندگان پروردگار متعال به خصوص ملت در صحنه، ملت بزرگ، قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی و در سایه دلپذیر، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) قدرتی سرمد و لایزال می‌آفریند که، چون سیلی خروشان، هر سدی را از میان بر میدارد و هر مقصودی را دست یافتنی می‌کند و این مهم، موهبتی است الهی که یارای قدردانی آن را در هیچ دست کریمی جز آستان حضرت حق نمی‌توان یافت.
کار و اقدام جهادی و به معنای واقعی کلمه، کاری که برای رضای پروردگار با تحمل سختی‌ها و میل حقیقی خدمت به مردم صورت میگیرد و ضمن اینکه عمل به دستورات الهی است و باعث صیقل یافتن روح انسان می‌شود، بن بست‌ها را می‌شکند، عقب ماندگی‌ها را جبران میکند، و مهمتر از آن در این اثنا که تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی کشور را با مشکلاتی روبرو نموده، باعث پیشرفت و پیروزی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... می‌شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی، رسالت خود میدانم ازعشق و ایمان، بصیرت و همت والای همه شما خواهران و برادران عزیزم در این جهاد فی سبیل الله قدردانی نمایم. توفیق روز افزونتان را در مسیر رشد و بالندگی بیش از پیش این رمز و بوم در ظل عنایات حضرت بقیه الله اعظم (روحی فدا) از محضر خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین
ارسال نظرات
پر بیننده ها