خبرهای داغ:

برگزاری نشست تحقق شعار سال با حضور مشاور فرمانده کل سپاه در شاهرود

شاهرود_در راستای تحقق شعار سال، نشست مسئولان بسیج ادارات، بسیج مهندسین و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با حضور سردار بابایی مشاور فرمانده سپاه در حوزه بسیج ادارات الحدید برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۷۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج، در راستای تحقق شعار سال، نشست مسئولان بسیج ادارات، بسیج مهندسین و بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود با حضور سردار بابایی مشاور فرمانده سپاه در حوزه بسیج ادارات الحدید برگزار شد.
در این نشست در خصوص اقدامات اقشار بسیج در خصوص تحقق شعار سال و حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان بحث و تبادل نظر گردید.
سردار محمدحسین بابایی با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان با اشاره به شعار رهبر انقلاب در رفع موانع و پشتیبانی‌ها از تولید بر تحقق این شعار و توجه جدی به این امر تاکید کرد و افزود: برای تحقق این شعار باید همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها وارد صحنه شوند و تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید بکار گیرند و این جز با اقدام جهادی و انقلابی میسر نیست.
وی با تاکید بر توجه به شناسایی مشکلات و موانعی بر سر راه تولید و رفع آن‌ها و حمایت همه جانبه از تولید ملی، گفت: باید نگاه ما درون زا باشد و با این نگاه می‌توان مشکلات و موانع را رفع کرد و رشدو شکوفایی اقتصاد و تولید ملی را شاهد بود.
در این نشست برنامه‌های بسیج و سپاه در راستای تحقق این شعار مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در این راستا با تعامل با سایر دستگاه‌های مربوطه تلاش شود تا مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان کاهش و رفع گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها