جلسه توجیهی برنامه های ابلاغی سازمان بسیج ادارات به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور مسئول سازمان بسیج ادارات استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۶۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ جلسه توجیهی برنامه های ابلاغی سازمان بسیج ادارات به حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج با حضور سرهنگ محمد امامی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج روح ا... و ثارا... ادارات کل و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار گردید.

در این نشست سرهنگ محمد امامی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و قبولی طاعات و عبادات در ماه مهمانی خدا در خصوص برنامه های سازمان بسیج در سال پیش رو گفت: تمام برنامه های اعلامی برای اجرا در سال 1400 با توجه به رصد های انجام شده برنامه ریزی گردیده است. سازمان بسیج ادارات با دارا بودن 10حوزه مقاومت بسیج و بیش از 160‪ پایگاه در سطح استان بیش از 60 درصد از کارمندان را در خود جای داده است که با همت و همکاری همه فرمانده هان پایگاه امیدواریم این رقم در سال جدید افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد:  همه ما باید با همفکری و همکاری بتوانیم در بحث خدمت رسانی به جامعه اقدامات موثری را انجام دهیم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین افزود: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با توجه به ساختار سازمان در سال جدید در چهار عرصه فرهنگی-تربیتی ، کارآمد سازی، ارتقاء سلامت ادارای و دفاعی امنیتی به صورت ویژه اقدام خواهد نمود.

امامی خاطر نشان ساخت: یکی از موضوعات مهم در عرصه فرهنگی- تربیتی ، تربیت کارمند هم تراز انقلاب اسلامی در ادارات خواهد بود که به صورت ویژه با برگزاری دوره های آموزشی مختلف به این مهم دست خواهیم یافت. طبق آخرین آمار رسمی وزارت کشور میزان رضایت ارباب رجوع از دستگاه های اجرایی در موارد مختلف بیش از 50 درصد می باشد که این آمار در جامعه اسلامی قابل قبول نیست.

سرهنگ محمد امامی همچنین به استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی به نفع مردم در موارد مختلف نیز اشاره کرد و افزود: سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان با توجه به ظرفیت شناسی های انجام شده در دستگاه های مختلف در صدد این است که تمام ظرفیت های موجود را به صورت هماهنگ و یکپارچه، برای رفع خلاء های موجود در جامعه به کار گیرد.

وی همچنین بروز برخی از موضوعات من الجمله اختلاس و... در دستگاه های اجرایی را خدشه به نظام دانست و یاد آور شد: برخی از موضوعات در دستگاه های اجرایی باعث خدشه به نظام و همچنین باعث بی اعتمادی مردم می شود که ادامه دار بودن این موضوعات خطراتی برای جامعه خواهد داشت. ما باید با کار و تلاش مضاعف باعث از بین بردن بی اعتمادی در جامعه شویم.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان همچنین افزود: ما باید کاری کنیم که روحیه و تفکر بسیجی در ادارات و دستگاه های اجرایی استان حکم فرما گردد و این وظیفه همه ماست. سیاست های سازمان بسیج در حال حاضر پیامد محور می باشد و برنامه ها نیز با توجه به عرصه های تعیین شده، مشخص گردیده است و همه ما برای تحقق این موضوع باید به نحو احسن تلاش کنیم.

گفتنی است با توجه به شرایط بهداشتی و کرونایی جلسه توجیهی برنامه های ابلاغی سال 1400 در سه روز کاری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ادارات کل استان با حضور فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج روح ا... و ثارا... برگزار می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها