خبرهای داغ:
سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۸

بسم الله الرحمن الرحیم

«سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ»

جهان، سال هاست با آلودگی بزرگ ناشی از یک مرکز شرارت، یک منبع دائمی تولید و انتشار توطئه و نیرنگ و یک رژیم اشغالگر و سلطه جو دست و پنجه نرم می کند.

نامگذاری آخرین جمعه «رمضان المبارک» به نام «روز جهانی قدس» توسط بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) به دلیل مضرّات جهانی غدّه سرطانی رژیم تروریست و اشغالگر صهیونیستی بوده و هست، اگر چه این تلاش جنایتکارانه با پشتیبانی طرح‌های آمریکایی از قبیل «معامله قرن» همراه است، اما به دلیل تابش نور اسلام ناب و اراده پولادین مقاومت برساخته از آن به «شکست قرن» مبدل شده است.

در روز قدس نه تنها ایران اسلامی وحدت و یکپارچگی خود را در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان اسلام به نمایش می‌گذارد، بلکه تمام جهان اسلام و سایر ملت‌های آزادی‌خواه و عدالت‌طلب نیز پرچم مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی را در این روز باشکوه بر می‌افرازند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران، گفتمان مقاومت به فرهنگ غالب ملت‌های منطقه تبدیل شده و هلال مقاومت از تهران تا بغداد و دمشق و بیروت و صنعا، رویای خاورمیانه جدید محور غربی -عبری و عربی را نقش برآب کرده است و گفتمان مقاومت آن چنان عزت و اعتباری برای ملت‌های منطقه به ارمغان آورده که دیگر سیاست‌های آمریکا در منطقه جایگاهی ندارد.

امسال در حالی به استقبال پاسداشت روز جهانی قدس می‌رویم که جبهه مقاومت، زنده‌تر، قوی‌تر، بالنده‌تر و با انگیزه‌تر برای خروج نیروهای تروریست آمریکایی اراده الهی خود را به کار خواهد گرفت.

امسال نیز با وجود شیوع ویروس کرونا ملت شریف ایران هم‌صدا با همه مسلمین جهان با راه اندازی پویش‌های جهانی و در بستر فضای مجازی همچون گذشته حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد خواهند زد تا رژیم غاصب صهیونیستی بداند فلسطین مسئله اول امت اسلام است.

سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان نیز همنوا با مردم دیار خون و شهادت اصفهان همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسراییل و حمایت های آمریکا از آن با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعایر استکبارستیزی است تا این پیام الهی و وعده حق "وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ" به گوش جهانیان برسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار