سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۹۹۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج و به نقل از روابط عمومی سپاه استان البرز، سردار مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی را تبریک گفت.متن این پیام به شرح زیر است:

پیام تبریک فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به مناسبت روز بسیج سازندگی

17 اردیبهشت ماه روز بسیج سازندگی، روز نمایانگر یک مسئله ی بسیار مهمی است که جهاد تعطیل نشده و تمام نشده اگر ما در عرصه‌ی جهاد داشتیم و دشمن متجاوز آمد و عزیزان رزمندگان و جوانان ما سازماندهی شدند، رفتند در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

امروز اگر دشمن ظاهری و متجاوزی وجود ندارد، دشمنان دیگری داریم، دشمنی مثل فقر، کم‌سوادی، محرومیت و امروز باید جوانان و مسئولان ما گوش‌ بفرمان فرمایش مقام معظم رهبری در هرمکان و زمانی آماده باشند و برای پاسخ به هر نیازی که این ملت عزیز و شریف دارند، ملتی که همه‌ی هستی خودش را برای انقلاب گذاشته است.

ما امروز اگر می گوییم جهاد سازندگی، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی یعنی تغییر رویکرد ولی اصالتا همون اصالت کلمه‌ی جهاد است، جهاد مشترک آن چیزی که فرق می‌کند، امروز برای محرومیت زدایی برای رفع یک نیاز و برطرف کردن خواسته یک نیازمند اقدام می‌کنیم و این کار و بسیار بزرگی در محضر الهی که جز آموزه‌های دینی ما هستند، تک تک این کلمات و جملات و تک تک این فعالیت‌ها در هر ساعتش مورد توجه خداوند است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف گروه های جهادی، فرارسیدن سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی را خدمت جهادگران این سازمان تبریک عرض کرده و با تقدیر و تشکر از زحماتشان، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت داریم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات