خبرهای داغ:
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

دفاع از مردم مظلوم فلسطين و محکومیت رژیم غاصب مسئله اول جهان اسلام است

دفاع از مردم مظلوم فلسطين و محکومیت رژیم غاصب، خون آشام و کودک کش صهیونیستی به عنوان مسئله اول جهان اسلام، تکلیفی انسانی و واجبی شرعی است.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۰۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به‌ مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس به شرح زیر است...

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) با شناخت درست و درک صحیح و دوراندیشی ذکاوتمندانه " روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان " را به روز به صحنه کشاندن همه ظرفیت جهان اسلام و اراده‌های پولادین ملت‌های آزاده در برابر حمله‌ها و یورش‌های وحشیانه نظام خون‌آشام صهیونیسم بین‌الملل به قبله‌گاه اول مسلمین و پاره تن جهان اسلام تبدیل کرد.

اکنون پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظلّه العالی) به‌عنوان نماد استکبارستیزی و مبارزه در خط مقدم جبهه پیکار با استکبار جهانی به‌ویژه اسرائیل خون‌آشام و آمریکای جهانخوار شناخته می‌شود و فرزندان برومند ایران اسلامی با توکل بر خداوند متعال و عشق به مقام عظمای ولایت، راه شهدای سربلند اسلام همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دانشمند هسته ای، شهید دکتر محسن فخری زاده را ادامه داده و تا پای جان در پاسداری از آرمان‌ والای انقلاب اسلامی و محو غده سرطانی صهیونیستی از صفحۀ گیتی ایستاده‌اند.

بي‌شک دفاع از مردم مظلوم فلسطين و محکومیت رژیم غاصب، خون آشام و کودک کش صهیونیستی به عنوان مسئله اول جهان اسلام، تکلیفی انسانی و واجبی شرعی است و سازش، عادی‌سازی روابط و یا هرگونه ارتباط علنی یا پنهانی با رژیم کودک‌کش صهیونیستی خیانت آشکار به اسلام و آرمان فلسطین خواهد بود.

يوم‌الله قدس روز دميدن خون تازه در رگ‌هاي امت اسلامي و برافراشته تر کردن پرچم مبارزه با رژيم صهيونيستي و مقاومت توأم با اميد و معنويت تا آزادي فلسطين و محو کامل غاصب قبله اول مسلمين و جرثومه فساد يعني رژيم جعلي، کودک‌کش و نژادپرست صهيونيستي است. و در هر شرايطي تعطيل‌ناپذير است، لذا در پي محدوديت‌هاي ناشي از شيوع ويروس کرونا و ضرورت حفظ سلامت مردم، گر چه هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی در روز جهانی قدس برگزار نخواهد شد اما این یوم الله با روش های جایگزین مانند مراسم رسانه ای، طرح ماذنه های مقاومت، تبلیغات محیطی، اهتزاز نمادین پرچم فلسطین و به آتش کشیدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی، تبیین جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و مظلومیت مردم مسلمان فلسطین در بستر فضای مجازی، اجرای سرودهای میدانی و برنامه های دیگر گرامی داشته می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی استان وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت به ویژه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی(رضوان الله تعالی علیه) از عموم هم استانی‌های ولایتمدار و انقلابی خراسان جنوبی دعوت می‌نماید تا به فرمایشات گهربار ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای(مدظلّه العالی) که ساعت 14:30 روز جمعه مصادف با روز جهانی قدس از رسانه ملی پخش خواهد شد گوش جان بسپارند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

ارسال نظرات
پر بیننده ها