مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان :

در روز قدس توطئه دشمن برای به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین توسط مسلمانان نقش برآب میشود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان گفت:در روز قدس توطئه دشمن برای به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین توسط مسلمانان نقش برآب میشود.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۰۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۲
حجت الاسلام محمد سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت روز قدس اظهار کرد:یکی از مسائل اولویت دار جهان اسلام حفظ قدس به عنوان قبله اول مسلمین و محو و نابودی رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیست است.
 
در روز قدس توطئه دشمن برای به فراموشی  سپرده شدن مسئله فلسطین توسط مسلمانان نقش برآب میشود

وی با بیان اینکه هر ساله برای تحقق این امر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که روز جهانی قدس نامگذاری شده است مسلمانان دنیا و ملت بزرگ ایران در راهپیمایی گسترده خشم و انزجار خود را نسبت به اشغال قدس شریف توسط رژیم جعلی صهیونیست را اعلام می‌کنند، افزود:در این روز مسلمانان توطئه و دسیسه‌های دشمن را برای به فراموشی سپرده شدن مسئله فلسطین نقش برآب می‌کنند.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه روز قدس روزی است که باید به همه ابرقدرت‌ها هشدار بدهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما واقع نخواهد شد، تصریح کرد: امروز جهان اسلام با الگوگیری از کلام حضرت امام خمینی (ره) به این عنوان عینیت بخشیده وبا خود باوری و تکیه بر قدرت الهی برای مقابله با استکبار را به بزرگترین دستاورد روز جهانی قدس تبدیل نموده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار