زاهدان-همزمان با ماه مبارک رمضان ٣۶٧٠ غذا گرم در بین عزاداران و نیازمندان در مسجد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پایگاه مقاومت عملیاتی بسیج احتیاط شهید حمیدرضا بستانی زاهدان توزیع گردید.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۱۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج احتیاط شهید حمیدرضا بستانی زاهدان گفت: کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های خیرّانه و جهادی به همت خیرین گروه جهادی توشه آخرت همزمان با شب‌های قدر و ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد و به همین جهت بسیجیان و خیرین این گروه جهادی ٣۶٧٠ پرس غذای گرم بین احیاء کننده گان مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و نیازمندان و کارتن‌خواب‌ها و زباله گرد‌های حاشیه شهر زاهدان توزیع گردید.

عیسی پیوست افزود: این چندمین برنامه از کمک مؤمنانه و توزیع غذایی گرم بین نیازمندان و عزاداران علوی در زاهدان بوده است که توسط بسیجیان و گروه جهادی توشه اخرت پایگاه مقاومت بسیج شهید بستانی از حوزه مقاومت بسیج کربلا زاهدان هم زمان با شب‌های قدر و براساس لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی بمنظور حمایت و دستگیری از خانواده‌های نیازمند و احترام گذاشتن به عزاداران علوی انجام شده است.

این مقام مسئول بیان کرد: به منظور تهیه و طبخ بسته‌های غذای گرم جمعاً مبلغی بالغ بر ۵۵٠ میلیون ریال هزینه شده که از محل جمع آوری کمک‌های مؤمنانه صورت گرفته خیرین و بسیجیان تأمین گردیده است.

انتهای پیام /
ارسال نظرات