مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند گفت: مراسم روز جهانی قدس هر سال گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه در بین افکار عمومی ملت‌های مسلمان را به دنبال دار.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۰۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، حجت الاسلام و المسلمین رستم بامری  در مسجد بگان بخش مرکزی شهرستان قصرقند به مناسبت روز قدس  در جمع نمازگذاران گفت:حضرت امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند تا مرحله جدیدی در همبستگی با مسئله فلسطین و مبارزه ملت فلسطین در سایه بیداری ملت‌های مسلمان و آزادیخواه در منطقه و جهان در برابر صهیونیست‌ها و استکبار جهانی آغاز شود.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقندافزود: روز جهانی قدس به نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان حول مسئله فلسطین و قدس شریف به عنوان اولین مسئله جهان اسلام تبدیل شده است و هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مسلمانان در چنین روزی بپا می‌خیزند.

وی ادامه داد:در این روز مردم مسلمان و آزادیخواه کشور‌های مختلف جهان با برگزاری مراسم، آیین‌ها و راهپیمایی گسترده بر اصالت، هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت بر سرزمین قدس و حق تعیین سرنوشت و آینده خود و لزوم بازگشت آوارگان و پناهندگان فلسطینی به کشورشان تاکید می‌کنند.

حجت الاسلام بامری بیان کرد: مراسم روز جهانی قدس هر سال گسترش فرهنگ مقاومت و انتفاضه در بین افکار عمومی ملت‌های مسلمان و برملا کردن هرچه بیشتر ماهیت رژیم جعلی جنایتکار و کودک کش صهیونیستی در افکار عمومی جهان را به همراه دارد و تاکیدی دوباره بر لزوم اتحاد هرچه بیشتر در برابر رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن اصلی و مشترک ملت‌های مسلمان و کل بشریت به شمار می‌رود.

بامری خاطرنشان کرد:روز جهانی قدس هر سال باعث تقویت بیش از پیش روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در بین مسلمان و آزادیخواهان جهان شده است تا آرمان‌های آزادیخواهانه، استقلال طلبانه و آزادی بخش را دنبال و با نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان با اعتقاد راسخ مقابله کنند.

بامری در پایان افزود:روز جهانی قدس امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست و در سایه تحولات جهانی و منطقه‌ای یکسال اخیر، برگزاری راهپیمایی مجازی و آیین‌های ویژه امسال در سراسر جهان تبیین کننده خط مشی جهان اسلام و محور مقاومت و برملا کننده بیش از پیش نقشه‌های دشمنان و میزان وادادگی برخی رژیم‌های عربی است که به آرمان‌های ملت‌های خود و ملت‌های مسلمان پشت کردند و راه سازش علنی با دشمن اصلی امت اسلامی را در پیش گرفتند.
ارسال نظرات