خبرهای داغ:
همدان-مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان گفت: با وجود تمام تلاش‌های گسترده استکبار در منحرف کردن افکار عمومی جهانیان از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی؛ فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۴۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹

فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام استسرهنگ علی مختاری معین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه روز قدس در واقع روز حمایت از مردم فلسطین است، اظهار داشت: روز قدس ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای نجات فلسطین از چنگال غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین است.

وی افزود: یکی از ننگین‌ترین جنایات تاریخ معاصر ما ظلم و ستمی است که غارتگران مسلح صهیونیست بر مردم مظلوم فلسطین روا داشته‌اند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه همدان بیان کرد: در سال ۱۹۱۷ میلادی مجلس انگلیس طرح خائنانه را تصویب کرد که به نام طرح بالفور مشهور شد که بر اساس آن نقشه شیطانی فلسطین به اشغال یهودیان در می‌آمد که به دنبال آن طرح یهودیانی که تا سال ۱۹۳۶ تنها ۶ درصد از جمعیت فلسطین را تشکیل می‌دادند در این منطقه جمع شدند و همه معادن و اراضی آباد و خانه و کاشانه مردم را اشغال کردند و فلسطینی‌ها را آواره بیابان‌ها کردند.

وی افزود: اوج جنایات صهیونیست‌ها در جنگ ۶ روزه علیه فلسطینی‌ها بود که با صدها هواپیما و هزاران تانک بر اعراب و آوارگان فلسطینی حمله‌ور شدند و ظلم و جنایات و وحشی‌گری خود را آشکار کردند بنابراین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به همه ملت‌ها درس مقاومت و آزادی خواهی آموخت و مردم فلسطین نیز دریافتند که فقط با نصرت خداوند و مقاومت خویش می‌توانند نظامیان تا دندان مسلح صهیونیستی را از کشورشان بیرون کنند.

مختاری افزود: یکی از افتخارات تاریخ که به نام حضرت امام خمینی(ره) ثبت شده است نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس است و در این روز همه امت اسلام با زبان روزه جنایات این سفاکان را محکوم کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز می‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود تمام تلاش‌های گسترده و سناریوهای متعدد استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در منحرف کردن افکار عمومی جهانیان از جنایت رژیم غاصب صهیونیستی؛ فلسطین همچنان مسئله اصلی و محوری و استراتژیک جهان اسلام است.

مختاری در ادامه به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی منشأ خیر و برکت و درس بزرگی برای همه ملت‌ها و درس مقاومت و آزادی خواهی شد که امروز جبهه‌های مقاومت در یمن، سوریه، عراق، لبنان و فلسطین در مقابل استکبار جهانی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند.

وی در پایان گفت: بازگویی ظلم و جنایت آمریکا و همراهان غربی‌اش در مسئله فلسطین امری بدیهی است و حمایت همیشگی جمهوری اسلامی ایران و دولت‌های اسلامی از آرمان و پیروزی فلسطین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات