خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان عنوان کرد

روز جهانی قدس نماد وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان

همدان-مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان گفت: روز جهانی قدس نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان برای آزادی قدس شریف است.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۹۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷

روز جهانی قدس نماد وحدت و یکپارچگی ملت‌های مسلمان استاحسان گلچهره‌ای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با اشاره به اهمیت آن بیان کرد: روز جهانی قدس نماد وحدت، یکپارچگی و انسجام ملت‌های مسلمان، تلاش برای آزادی قدس شریف و نماد آزادی‌خواهی، عزت‌مداری، استقلال و مبارزه با نظام سلطه زورگویی و مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: آزادی و دفاع از قدس علاوه بر اینکه یک مسئولیت اعتقادی و تعهد ایمانی است، دفاع از حقیقت بوده و این روز باعث جنبش و به حرکت درآمدن ملت‌های آزادی‌خواه و عزت‌خواه و اهمیت دادن به مسئله فلسطین به‌عنوان اولین مسئله جهان اسلام است.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان افزود: فلسطین سرزمین مقدسی است که زورگویان و جنایتکاران عالم آن را غصب کرده‌اند و آن سرزمین مورد عنایت خاص خداوند است که در آیه اول سوره اسراء از آن به عنوان مکانی مبارک، مقدس و قرین مسجدالحرام یاد شده است.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر کبیر انقلاب «روز قدس، روز اسلام است»، گفت: این روز یوم الله است، روزی که تمام مسلمانان آزادی‌خواه و محور مقاومت دست در دست هم برای دفاع و آزادی قدس شریف یکصدا مشت محکمی بر دهان استکبار و آمریکای جنایتکار می‌زنند.

گلچهره‌ای با اشاره به سخنی از شهید مطهری گفت: عزاداری برای اباعبدالله الحسین(ع) باید با شعار فلسطین باشد چراکه ابا عبدالله الحسین (ع) با ظلم و ستم و برای احیای حق و یاری دین خدا جنگید و مسئله اصلی در جهان اسلام است.

وی اظهار داشت: همچنان که خون شهید «حاج قاسم سلیمانی» آن بیرقدار آزادی قدس و مشعل‌دار روح مقاومت و آن مرد میدان در همه سرزمین‌های اسلامی در رگ‌های تمام آزادی‌خواهان و مقاومت کنندگان به جوش درآمد و با شعار «حی علی الجهاد» در حال انتقام‌گیری از رژیم غاصب و ستمکار هستند آزادی قدس نیز جزء اهداف اولیه مسلمانان و جوانان عزت‌خواه در سرتاسر جهان است و حداقل خون بها و به ثمر نشستن خون سردار «سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» آزادی و فتح قدس است.

مسئول عقیدتی سیاسی حوزه شهیدان حاجی بابایی همدان افزود: با توجه به اینکه با بصیرت‌افزایی و تقویت محور مقاومت، جبهه مقاومت از انقلاب سنگ به ساخت و پرتاب موشک پیشرفت کرده است، کشور صهیونیستی که با شکست در جنگ‌های ۳۳ روزه و چند روزه با پرتاب سنگ به سوی آنها شکست می‌خورد و عقب نشینی می‌کند توان رویارویی با جبهه مقاومت امروزی که در تولید و ساخت موشک رشد چشمگیری داشته‌اند را ندارد و طولی نمی‌کشد که می‌بینیم، «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، و در مسجد الاقصی نماز جماعت می‌خوانیم».

وی ادامه داد: ما معتقدیم که قدس پایتخت ابدی فلسطین است و با قطع شدن دست و پای جنایتکاران عالم از آن منطقه، سرزمین فلسطین به صاحبان اصلیش برمی‌گردد.

گلچهره‌ای عنوان کرد: با توجه به شرایط حاد کرونا باید راهپیمایی مجازی را هرچه پر شکوه‌تر و با اقتدار، با هشتگ و توییترهای فراوان علیه رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و جهان بصیرت‌افزاییِ روز قدس و اهمیت مسئله فلسطین در فضای مجازی به صورت گسترده نشر دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار