خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) همدان در گفتگو با بسیج:

مهم‌ترین پیام روز قدس حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: مهم‌ترین پیام روز قدس حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ اتحاد جهان اسلام در مقابل دنیای استکبار است.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۱۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶

مهم‌ترین پیام روز قدس حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان استحجت الاسلام حسین علیی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت روز جهانی قدس، این روز را یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) با نگاه هوشمندانه و درایت خود در سال 58 با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مسئله فلسطین و مسئله قدس را به اولویت اول جهان اسلام تبدیل کرد.

وی هدف امام از نامگذاری روز جهانی قدس را زنده نگهداشتن نام فلسطین، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در برابر جنایت‌ها و خباثت‌های رژیم صهیونیسم نسبت به ملت مظلوم فلسطین دانست و بیان کرد: امام خمینی(ره) قدس را به عنوان مسئله اول جهان اسلام مطرح کردند و امروز نیز مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین جهان بر این مقوله تاکید می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تشریح اهداف صهیونیسم‌ها در اشغال فلسطین  بر اهمیت بزرگداشت روز قدس تاکید وعنوان کرد: سرزمین قدس و مسجد قدس قبله نخست مسلمین و محل نزول و بعثت پیامبران الهی است که بسیار حائز اهمیت است بنابراین باید هم از باب حفظ شعائر این روز را گرامی داشت و هم برای اینکه یک حرکت راهبردی در جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه اهمیت روز جهانی قدس به این دلیل است که نباید مسئله قدس به دست فراموشی سپرده شود، گفت: اشغالگری و ظلم علیه مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین باید خاتمه یابد.

علیی با بیان اینکه امروز رژیم صهیونیستی در تلاش است تا روز قدس را به فراموشی بسپارد، تصریح کرد: امروز صهیونیست‌ها و استکبار جهانی در تلاش هستند تا با عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی منطقه موضوع قدس را به  فراموشی بسپارند و مسئله فلسطین که مسئله نخست جهان اسلام است را از اذهان پاک کنند.

وی با تاکید بر اینکه سازش و عادی‌سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی خیانت به اسلام و آرمان فلسطین است، عنوان کرد:  کشورهای اسلامی منطقه باید در برابر این توطئه خبیث اسرائیل که به دنبال عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی  به منظور فراموشی روز جهانی قدس و نابودی آرمان فلسطین است، با وحدت و یکپارچگی ایستادگی کنند که اهمیت وحدت مسلمانان در شرایط امروز علیه اسرائیل و استکبار جهانی بیش از پیش احساس می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان مهم‌ترین پیام روز قدس را حفظ بصیرت و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ اتحاد جهان اسلام در مقابل دنیای استکبار دانست و اضافه کرد: مسلمانان باید بیش از پیش و بهتر از گذشته هوشیار باشند و بدانند تا زمانی که اسلام است، دشمنان نیز هستند و این هوشیاری در مقابل ترفندها و توطئه‌های بیگانگان می‌تواند عاملی برای خنثی‌سازی توطئه‌ها باشد.

وی تصریح کرد: باید بتواینم قدس و روز قدس را زنده نگه داریم ودر حفظ این شعائر کوشا باشیم و این را اعلام کنیم که مسلمانان بیش از همیشه باید در مقابل دنیای استکبار وحدت و اتحاد داشته باشند.

علیی با تاکید بر ضرورت تبیین و روشنگری خباثت‌ها و خیانت‌های رژیم صهیونیستی نسبت به اسلام در جامعه یادآور شد: لازم است خواص جامعه در مورد ظلم و ستم‌هایی که رژیم صهیونیسم از ابتدا نسبت به اسلام داشته و تا امروز نیز ادامه دارد و همچنین در مورد حمایت استکبار از رژیم غاصب اسرائیل تبیین و روشنگری کنند و بر این موضوع که مسئله قدس همچون گذشته مسئله نخست جهان اسلام است تاکید کنند.

وی خاطرنشان کرد: خواص باید ضمن روشنگری و تبیین در جامعه اعلام کنند که ما از این اشغال و نو روش‌ها بیزاری و تبری می‌جوییم، اینها دشمنان خدا هستند و مسلمانان باید هوشیار باشند تا بتوانیم با وحدت هرچه بیشتر در مقابل جبهه باطل بایستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات