همدان-بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۳۹۸۹۷
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت روز جهانی قدسبه گزارش خبرگزاری بسیج، بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس ۱۴۰۰ بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

پنجاه و سه سال از اشغال قدس شریف در سال ۱۹۶۷ می‌گذرد. روز جهانی قدس سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی گرچه به دلیل شرایط خاص ناشی از وجود «بیماری همه گیر کرونا» حضور میدانی و خیابانی امت اسلامی همانند سال‌های گذشته ممکن نیست.

اما قدس شریف و قبله نخست مسلمین جهان، همچنان در قلب یکایک میلیاردها مسلمان جهان جای دارد.

صهیونیست‌ها، این اشغالگران قدس باید بدانند اشغال قبله اول مسلمین و آواره کردن میلیون‌ها فلسطینی مظلوم به هیچ وجه مشمول مرور زمان نخواهد شد. دیری نخواهد پایید که رژیم نژادپرست صهیونیستی همانند رژیم نژادپرست «آپارتاید» در آفریقای جنوبی به زباله دان تاریخ خواهد پیوست و این سرنوشت محتوم اشغالگران فلسطین و قدس شریف و حامیان منطقه‌ای آنها است.

ما اساتید بسیجی استان همدان ضمن تشکر و سپاس از مسئولین نظام که در مجامع بین‌المللی همواره حامی ملت مظلوم فلسطین می‌باشند از مسئولین کشورهای مسلمان انتظار داریم به وعده‌های آمریکا و اسراییل در نشان دادن «سراب صلح» توسط آمریکا دلخوش نباشند. زیرا هر طرح صلحی که حق را به صاحب اصلی آن برنگرداند محکوم به شکست است. امیدواریم حکام کشورهای جنوب خلیج فارس با پذیرش طرح های ذلیلانه استکبار برای مشروعیت بخشیدن به اشغال دائمی فلسطین و قدس شریف نپیوندند و سرنوشت خود را با صهیونیست‌ها که شکست و انهدام، سرنوشت محتوم آنان است گره نزنند.

ما استادان دانشگاه‌های استان همدان همگام با سایر اقشار جامعه در آستانه روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارك رمضان با انزجار از جریان‌های سازشکارانه ارتجاع عرب و اتحاد شوم عربی، عبری و غربی، بر میثاق دوباره با اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و وفاداری به آرمان رهایی قدس شریف تاكید نموده و ضرورت حفظ اتحاد راهبردی همه گروه‌های فلسطینی برای مقابله با توطئه های شوم صهیونیستی را یادآور می‌شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات