خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در گفتگو با بسیج:

روز قدس نماد مبارزه با استکبار است

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: امروزه اگر روز قدس به عنوان یک نماد مبارزه با استکبار تعریف شده است، مرهون آینده‌نگری و دغدغه‌ معمار کبیر انقلاب اسلامی است که به عنوان کلید آزادی فلسطین نام برده می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۵۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

روز قدس نماد مبارزه با استکبار استسرهنگ  علی مختاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه روز قدس به عنوان شناسنامه جهان اسلام است، اظهار داشت: متأسفانه امسال به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا توفیق برپایی راهپیمایی باشکوه این روز بزرگ در اعلام انزجار از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین سلب شد .

وی گفت: امروزه اگر روز قدس به عنوان یک نماد مبارزه با استکبار تعریف شده است، مرهون آینده‌نگری و دغدغه‌ معمار کبیر انقلاب اسلامی است که به عنوان کلید آزادی فلسطین نام برده می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: با وجود تمام ناملایمت‌های ناشی از ویروس کرونا منحوس که مردم را از حماسه آفرینی حضور باز داشته است اما حقانیت و آزادیخواهی جریان و مکتب قدس در جبهه رسانه‌ای با همت و توان مضاعف افسران جنگ نرم عینیت می‌یابد.

وی اسرائیل را دشمن مشترک کل مسلمانان دانست و گفت: از برکات روز قدس، توجه مسلمانان جهان و به ویژه منطقه خاورمیانه به دشمن مشترک بوده است.

مختاری ادامه داد: امسال اگر چه به خاطر شرایط خاص کشور و جامعه، راهپیمایی روز قدس در حمایت از آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین به صورت میدانی و خیابانی نداریم، اما قلب‌مان برای آزادی قدس شریف همچنان و بیش از گذشته می‌تپد.

وی با  گرامیداشت این روز و راه سردار سلیمانی قهرمان مقاومت و دیگر شهدای عزیز این عرصه اضافه کرد: با این شهیدان  گرانقدر برای ادامه راه آنها پیمان دوباره می‌بندیم و اعتقاد راسخ داریم که براساس فرمایش رهبری، اراده خداوند بر آزادی قدس شریف بوده و صهیونیست‌ها ۲۵ سال بعد را نخواهند دید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات