خبرهای داغ:
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان همدان:

روز قدس روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ است

همدان-در بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان همدان آمده است: ملت ایران مسأله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌هایش قرار داده و روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.
کد خبر: ۹۳۴۰۱۲۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

روز قدس روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سازمان بسیج هنرمندان استان همدان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، بر همبستگی خود  با مردم فلسطین تاکید کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است.»امام خمینی(ره)

قدس، قبله نخستین مسلمانان جهان، سرزمین اصلی و موطن هزاران آواره مسلمان فلسطینی است که استکبار جهانی توسط صهیونیسم جنایتکار، از سال ۱۹۴۸میلادی، آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد. ملت مسلمان ایران نیز پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسأله آزادسازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌هایش قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

این روز، یادگار معمار کبیر انقلاب و رهبر بی نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی(ره) است که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را برای این روز نامگذاری نمود، روزی که نماد استکبارستیزی و برائت آزادگان جهان از زورگویی دژخیمان صهیونیستی، ورای نژاد، مذهب، ملیّت و گرایش های سیاسی است که در آن با مشت‌های گره خورده و صف‌های بهم فشرده، از توحش و نسل‌کشی اسرائیل غاصب و حامیان آن اعلام انزجار می‌کنند.

ما هنرمندان انقلابی و بسیجی سازمان بسیج هنرمندان استان همدان همچون دیگر مسلمانان جهان برای آزادی قدس عزیز، همصدا شده و با مشت‌های گره کرده، با هر وسیله‌ای انزجار خود را اعلام و به متحدان و کشورهایی که حامی اسرائیل بوده و هستند در حالی که منادیان دروغین حقوق بشر، داعیه‌داران صلح جهانی و دنیای عاری از خشونت، چشم‌های به ظاهر حقیقت بینشان را به نسل‌کشی‌ها، غارت‌ها، قتل و تجاوزها و اشغالگری‌های سفاکان صهیونیست بسته‌اند می‌گوییم که باید بدانند قدس، به عنوان سمبل امت واحده، قلب مسلمین جهان را به هم گره زده و اعمال شیطانی همچون شهرک‌سازی‌های نامشروع در اراضی فلسطینیان و ادامه اشغالگری آنها، نمی‌تواند رویای واهی و افسانه‌ای ارض موعود را برایشان به ارمغان بیاورد.

با اینکه امسال هم به دلیل ادامه شیوع ویروس منحوس کرونا و محدودیت‌های ناشی از این بیماری، امکان برگزاری مراسم به صورت راهپیمایی مقدور نمی‎باشد، اما همگام با ملت انقلابی و قهرمان ایران نام و یاد فلسطین را در دل زنده نگه داشته و به طرق مختلف از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی با کمک هنر حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات