امام جمعه شهرقدس،اُفت قیمتهای اخیر بازار را فریبِ انتخاباتی از سوی "دولت روحانی"توصیف کرد

امام جمعه شهرقدس با اشاره به بی ثمر بودن مذاکرات برجامی، گفت: مردم ما از تحریم های داخلی که دولت بر ما تحمیل کرده است، بیشتر آسیب دیده تا از تحریم های خارجی.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۵۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸

امام جمعه شهرقدس،اُفت قیمتهای اخیر بازار را مصرف انتخاباتی از سوی

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اولین‌‌ نماز جمعه شهرستان قدس پس از محدویتهای کرونایی با حضور جمعی از مردم، که در جهت بزرگداشت روز قدس شرکت کرده بودند برگزار شد.

حجت الاسلام رضا جوکار، خطیب نماز جمعه شهرستان،ضمن قدردانی از مردم برای حضور در مراسم جهانی روز قدس، گفت: قدس فراتر از یک‌ مسئله عربی و ملی قرار دارد و آرمان اسلامی و انسانیت است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان قدس، روز قدس را نماد صف بندی حق در برابر باطل برشمرد و خاطرنشان کرد: روز قدس کلید قیام‌جهانی علیه استکبار و اسم رمز عملیات نابود سازی اسرائیل منحوس است.

او خونبهای سپهبد شهیدحاج قاسم‌سلیمانی را آزادسازی قدس شریف عنوان کرد و بیان داشت:آرزوی سردار مقاومت محو رژیم صهیونیستی بود و ان شاالله این آرمان و هدف توسط شما جوانان انقلابی محقق و قدس شریف، میدان اصلی مبارزه علیه رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد.

خطیب جمعه شهرستان، با توجه به روی کار آمدن " جو بایدن" رئیس جمهور آمریکا و همچنین چشم‌پوشی سعودی ها در مذاکره با اسرائیل ، وضعیت امسال را اسفناک و درد آور برای این رژیم دانست و تاکید کرد: شرایط کنونی صهیونیستها متفاوتر با سالهای گذشته از لحاظ شرایط سیاسی و اقتصادی است و در بغرنج کامل به سر میبرند.

وی در ادامه این مطلب افزود: گرچه آمد و رفت دولتهای آمریکا در حمایت اصلی از اسرائیل تاثیری نداشته،اما برخی از روشها در سیاست خارجی دو حزب آمریکا فرق اساسی دارند و با آمدن رئیسجمهور جدید کاخ سفید،یقیناً نخست وزیر این رژیم در سردگمی فرو رفته است.

او تصریح کرد: "نتانیاهو" نه تنها از سیاست خارجی شکست خورده، بلکه از حمایتهای داخلی  نیز کم بهره شده است.

 

"به نظر امام جمعه، ناپایداری  محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در دوستی با این رژیم‌ ، باعث شده تا نخست وزیر صهیونیستی در برخی از سیاستهای خارجی خود بازنگری کند."

 

حجت الاسلام جوکار، تعویق افتادن انتخابات اخیر در سرزمینها اشغالی را متوجه،( محمود عباس، آمریکا و اسرائیل) کرد و گفت: هفته گذشته آغاز انتخابات در فلسطین بود، اما از ترس پیروز شدن گروه مقاومت این رای گیری لغو شد،که  وضعیت حال حاضر نشانه افول روز به روز رژیم‌ مجهول صهیونیستی است.

خطیب نماز جمعه شهرستان، با اهمیت دانستن انتخابات پیش رو در کشور ادامه داد: مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود باید به وظیفه شرعی، ملی و شخصی خود جامه عمل بپوشانند و با مشارکت حداکثری مهمترین موئلفه های رسیدن به ایران قوی را رقم بزنند.

وی در تکمیل بیان خود، انتخاب یک دولت مومن و انقلابی در ایران را، پیروزی سه محور( ایران، فلسطین و جبهه مقاومت منطقه) بر شمرد و اظهار داشت: ملت ایران با انتخاب گزینه اصلح و شایسته و رئیس جمهوری معتقد به مبانی انقلاب، به یقین در اُفق پیش رو شاهد کاستن مشکلات داخلی و بویژه تورم و همچنین محو و نابودی رژیم جعلی اسرائیل خواهند بود.

نماینده ولی فقیه شهرقدس،در بخش دیگری از سخنرانی خود، با مد نظر قرار دادن نشست بی حاصل امروز وین و بن بست برجام، با این سوال مواجه شد،" که چگونه ناگهان  در هفته گذشته قیمت ارز و طلا با افت شدید همراه بود و قیمت اجناس نیز شکسته شد.؟

امام جمعه شهرستان،کاهش قیمتهای اخیر بازار و روند نزولی ارزهای خارجی را، مصرف انتخاباتی از سوی "دولت حسن روحانی" در راستای پیروزی حزب او در انتخابات آتی برشمردو خاطرنشان کرد:
مردم ایران تاکنون تحریم دولت داخلی بودند و نه خارجی و وضعیت موجود در عدم لغو تحریمها و بی ثمر بودن مذاکرات برجامی، نشان میدهد مسئولان (خود تحریمی)را بر ما تحمیل کردند.

به گفته حجت الاسلام جوکار،"آزموده را آزمودن خطاست و چنین ترفندهایی برای پررنگ‌ کردن حنای بی رنگ دولت کنونی است."

 

در پایان خطبها نیز مردم شهرستان قدس به صورت خودجوش، در مراسمی محدود روز جهانی قدس را گرامی داشتند و انزجار خود را از رژیم‌صهیونیستی و حامیان این رژیم اعلام کردند.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار