خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان صحنه در گفتگو با بسیج:

اسرائیل غاصب صدای پوتین رزمندگان اسلام را می شنود/به زودی شاهد محو غده سرطانی صهیونیست هستیم

حجت الاسلام کماسی گفت: امروز دشمن صهیونیست در خانه عنکبوتی خود صدای پوتین های رزمندگان اسلام را پشت دیوار های خود می شنود و هر روز از صدای غرش موشک های آنها به سمت پناه گاه ها فرار می کنند.
کد خبر: ۹۳۴۰۲۹۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

حجت الاسلام کماسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از صحنه با اشاره به آیه شریفه "سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلاً مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ(اسرا آیه1) " اظهار داشت: روز قدس را امام خمینی (ره) بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان صحنه افزود: این فریاد بیدار باش امام عاشقان، شلاقی بود بر ذهن های خفته امت اسلام، تا از خواب عمیق غفلت بیدار شوند و در برابر ستمگران تاریخ، با قامتی برافراشته قیام کنند.

وی عنوان کرد: اکنون که سال ها از سخنان پیامبرگونه آن بزرگ مرد الهی گذشته است، می بینیم که روز قدس، شهرتی جهانی یافته و مرزها را در نور دیده و در اعماق دل و جان ملت های آزاداندیش جهان، و به ویژه کشورهای اسلامی، نفوذ کرده است.
حجت الاسلام کماسی ادامه داد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز درباره روز قدس می فرمایند؛ روز قدس را که لیلة القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه صحنه خاطر نشان کرد: امروز همه شاهدیم که رزمندگان اسلام و سربازان شهید قدس حاج قاسم سلیمانی با تبعیت از امامین انقلاب دشمن ترین دشمن اسلام یعنی صهیونیسم را پشت دیوارهای حائل زندانی کرده و زمان احتضار این رژیم منحوس را برای جهانیان به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام کماسی گفت: امروز دشمن صهیونیست در خانه عنکبوتی خود صدای پوتین های رزمندگان اسلام را پشت دیوار های خود می شنود و هر روز از صدای غرش موشک های آنها به سمت پناه گاه ها فرار می کنند که انشاءالله به زودی با استقامت و بصیرت و شجاعت مسلمانان و رزمندگان اسلام شاهد محو این غده سرطانی خواهیم بود.
وی در پایان عنوان کرد: هر چند امسال به دلیل شرایط خاص بوجود آمده بخاطر بیماری کرونا راهپیمایی انجام نمی شود اما در این روز مردم ایران بلکه همه مسلمانان پیرو مکتب امام (ره) مستمع سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار