امام جمعه شهرستان سلطانیه:

تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولت جوان انقلابی از وظایف جبهه انقلاب است

زنجان-امام جمعه شهرستان سلطانیه با بیان اینکه انتخابات یکی از مسائل اساسی و نماد مردمسالاری است،گفت: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولت جوان انقلابی از وظائف جبهه انقلاب در انتخابات است.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۷۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛جلسه هماهنگی کنگره شهدای شهرستان سلطانیه جهت هماهنگی و آمادگی برای برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان با سه موضوع، زمان، مکان و سخنران کنگره شهدای شهرستان با حضور جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب؛ امام جمعه شهرستان سلطانیه در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولت جوان انقلابی از وظایف جبهه انقلاب است

 

در این جلسه،امام جمعه شهرستان سلطانیه ماه رمضان را برترین،پرفضیلت ترین و شریف‌ترین ماه دانست و گفت: بالاترین افتخار انسان این است که خداوند متعال میزبان او و او میهمان خداست.

 

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از مسائل اساسی و نماد مردم سالاری است، افزود: انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رأی یکی از مؤلفه های قدرت و اقتدار است.

 

امام جمعه سلطانیه تصریح کرد: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات و تشکیل دولت جوان انقلابی از وظایف جبهه انقلاب در انتخابات است.

 

وی به دو قطبی هایی که در ایام انتخابات توسط غربگرایان جهت فریب مردم ایجاد می شود اشاره کرد و افزود: جبهه انقلاب نباید در انتخابات انفعالی برخورد نماید بلکه باید مردم را به رای آگاهانه و با بصیرت راهنمایی کرد.

 

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که سخنان برخی مسئولان را تکرار حرفهای خصمانه دشمنان دانستند، افزود: مجاهدت نیروهای میدان، دیپلماسی انفعالی را به دیپلماسی فعال تبدیل کرد.

 

امام جمعه سلطانیه در پایان رزمندگان را یادگاران شهدا و ادامه دهندگان راه شهیدان دانست و با اشاره به برگزاری کنگره شهدای شهرستان سلطانیه بعنوان پیش کنگره ۳۵۳۵ شهید استان گفت: برگزاری کنگره شهدای شهرستان هر چه قدر قوی تر برگزار شود، پشتوانه محکم برای کنگره شهدای استان خواهد بود.

ارسال نظرات