المان شهدای گمنام در زنجان تکمیل می‌شود

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها موضوع عدم اتمام المان شهدای گمنام در شهرهای خود را پیگیری کنند، گفت: المان سه شهرستان نیمه کاره است و باید به پایان برسد.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۷۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ خدابخش مرادی نافچی در جلسه گرامیداشت برنامه‌های دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: جوانان غیور ایرانی با تمام توان خود و مقتدرانه و با هزینه‌های دنیوی یعنی گذشتن از جان خود در این مسیر حرکت کردند.
 
المان شهدای گمنام در زنجان تکمیل می‌شود

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس امروز به عنوان نمادی در تارک و تاریخ جمهوری اسلامی می‌درخشد، عنوان کرد: جوانان ایران اسلامی در دفاع مقدس، بزرگ‌ترین سرمایه یعنی جانشان را برای حفظ و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس فدا کردند.

وی با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس باید عالمانه تبیین شود تا نسل امروز و فردا عظمت آن را بشناسند، تاکید کرد: ترویج فرهنگ دفاع مقدس به نحوی باشد که زوایای پنهان دفاع مقدس و روح فرهنگ مقاومت در جامعه، مشخص شود.

مرادی با اشاره به اینکه باید همه دستگاه‌ها در فعالیت‌های دفاع مقدس ورود پیدا کنند و برنامه‌های خود را مناسب با روزشمار و تقویم برنامه‌ها انجام دهند، عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی پیش‌بینی برنامه‎‌ها متناسب با فضای موجود ضروری است.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به برگزاری رویداد بزرگ کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید زنجان گفت: دستگاه‌ها ضمن انجام وظایف خود گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری‌ها موضوع عدم اتمام المان شهدای گمنام در شهر‌های خود را پیگیری کنند، گفت: المان سه شهر سلطانیه، نیک پی و ارمغانخانه نیمه کاره است و باید به پایان برسد.
ارسال نظرات