مسئول بسیج سازندگی سپاه پارسیان؛

بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی پیشگام است/ ۵۰۰ جهادگر پارسیانی به جنگ کرونا رفتند

مسئول بسیج سازندگی سپاه پارسیان، اظهار‌ کرد: بسیج سازندگی در کنار مردم و در زمینه محرومیت زدایی پیشگام است.
کد خبر: ۹۳۴۰۳۷۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ مهدی غیاثی، مسئول بسیج سازندگی سپاه پارسیان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج سازندگی، گفت: یکی از اهدافی که در هفته بسیج سازندگی مدنظر بوده جمع‌آوری گروه‌های جهادی در کنار یکدیگر و انجام فعالیت‌های جهادی توسط تمامی گروههایی است که اقدام به خدمت رسانی به مردم می‌کنند و بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیش از ۲۰ گروه جهادی در ماه مبارک رمضان به محرومان جامعه خدمت رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ جهادگر در قالب ۲۰ گروه جهادی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از ابتدای شیوع بیماری کرونا، فعالیت‌های فرهنگی، سلامت محور و بهداشتی، اقتصادی، مبارزه با کرونا و فعالیت‌های هنری را اجرایی کرده و در اختیار جامعه هدف قرار داده اند.

غیاثی، با اشاره به عملکرد بسیج در طول سال‌های گذشته، از جنگ تحمیلی گرفته تا خدمات ارائه شده امروزی برعلیه مقابله با ویروس کرونا، گفت: به معنای واقعی کلمه بیانگر مجاهدت، تلاش و کوشش بسیجیان جان برکفی بوده ایم که برای انجام خدمات رسانی و افزایش امید در جامعه حتی از جان خود هم گذشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه پارسیان، با اشاره به اقدامات این سازمان در زمان شیوع ویروس کرونا، تصریح کرد: اقدامات پیشگیرانه و مقابله با آن از سوی بسیج سازندگی آغاز شد تا جایی که شرایط لازم برای راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و موادضد عفونی کننده مهیا شد، برپایی ۶ کارگاه تولید ماسک و دستکش، برپایی هشت مرحله رزمایش کمک مومنانه براساس فرمایش مقام معظم رهبری در این حوزه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان، ضدعفونی شهر و روستاها و بخشی از فعالیت های انجام شده توسط بسیج سازندگی طی این مدت بوده است.

وی، ادامه داد: در راستای مطالبه مقام معظم رهبری در جهت محرومیت‌زدایی نیز، عنوان کرد: ساخت ۳ منزل برای افراد تحت پوشش بهزیستی، بازسازی و تعمیر ۲۸ واحد مسکونی به همت خیرین، توزیع جهیزیه توسعه و بازسازی ۴ کیلومتر شبکه آبرسانی، ساخت مسجد و ... از جمله این خدمات رسانی به محرومین جامعه بوده است.

ارسال نظرات