سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی با بیان اینکه 502 صندوق قرض الحسنه مردم یار در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده از برپایی 16 بازارچه فروش محصولات محلی در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۵۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹

 

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی در گفت و گو با خبرنگار بسیج به مناسبت 17 اردیبهشت سالروز تشكیل بسیج سازندگی، گفت: تشكیل صندوق های قرض الحسنه اشتغالزای مردم یار یكی از فعالیت های شاخص این سازمان در راستای حمایت از اشتغال و تولید داخلی در استان است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) چهارمحال و بختیاری با بیان اینكه این صندوق ها از سال 1397 در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شده اند، افزود: تاكنون 502 صندوق قرض الحسنه در شهرها و روستاهای استان تشكیل شده كه از بركات آنان تاسیس 26 تعاونی اشتغال بوده است.

وی محرومیت زدایی، اشتغالزایی، حمایت از تولید داخلی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و تلاش در راستای خودكفایی در محصولات مختلف را از اهداف تشكیل این صندوق های قرض الحسنه خواند و اظهار كرد: بیش از 21 هزار نفر عضو صندوق های قرض الحسنه مردم یار در استان هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان از پرداخت بیش از دو هزار و 700 وام قرض الحسنه به متقاضیان واجد شرایط خبر داد و تصریح كرد: تاكنون برای یك هزار و 734 نفر از محل اعطای این تسهیلات اشتغالزایی صورت گرفته است.

سرهنگ فولادی ادامه داد: طی سه سال اخیر 16 بازارچه فروش محصولات محلی از محل اعتبارات این صندوق ها برای اعضاء برپا شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان در پایان خاطرنشان كرد: عموم مردم در سراسر استان می توانند جهت تاسیس یا مشاركت در این صندوق های قرض الحسنه به پایگاه های مقاومت بسیج مراجعه كنند.

ارسال نظرات