ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: آمریکا  رسما اعلام مذاکره می کند و عده ای در داخل برای گرفتن یک امتیاز ولو یک  آب نبات چوبی از رئیس جمهور آمریکا ذوق زده شده و سخنگوی کاخ سفید می شوند.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۶۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹

هفته

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که در سالن غدیر سپاه کربلا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد،ضمن گرامیداشت مقام شامخ استاد شهید علامه مرتضی مطهری به تبیین واقعه صفین پرداخت وگفت :در صفین کار به جایی رسید که میدان  از  دست امیرالمومنین علی( علیه السلام) گرفته شد و حکمیت اتفاق افتاد لذا مذاکره شکل گرفت و نتیجه مذاکره برد برد نبود و حضرت امیر (علیه السلام) نیز در آخر حکومت خویش مظلومانه به شهادت رسید.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه یک سخنرانی نابجا صحنه میدان را تغییر داد، افزود: معاویه متوجه شکست خود شد، و دریافت که میدان در دست امیرالمومنین  علی(علیه السلام) است، لذا برای نجات خود هرچه خدعه و نیرنگ بود را بکار گرفت تا میدان را به دست بگیرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه خستگان، چهره‌های نفاق و وابستگان چراغ سبز به سپاه معاویه نشان دادند، و  باعث شدند صحنه عوض شود، ادامه داد:عده‌ای سست عنصر جریان را به نفع جبهه معاویه تغییر دادند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه نیرو‌های جبهه مقاومت پشت دیوار‌های بلند رژیم صهیونیستی حضور پیدا کردند، و  در داخل رژیم صهیونیستی امنیت وجود ندارد، اضافه کرد: امروزه رژیم صهیونیستی از جبهه انقلاب آسیب دیده است، اما در این شرایط حساس،  از درون  حکومت انقلاب اسلامی یک باره صدایی از میان برمی خیزد که میدان را تضعیف می‌کنند.

هفته

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه برخی در صحنه دیپلماسی ضعف ها را نشان میدهند، یادآورشد: اشعث هم در واقعه صفین،ضعفها را زمانی بیان کرد که مالک اشتر در چند قدمی فتح خیمه های دشمن بود.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه بازتاب زیرسوال بردن میدان باعث ضربه به نظام شد، افزود: رهبر معظم انقلاب اقدامات علیه میدان را محکوم و با سخنان خود  علاوه بر تبیین میدان روحیه‌ای در جامعه و جبهه مقاومت ایجاد کردند.

 مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه میدان باعث قدرت و جرات در صحنه‌های بین المللی شده است، بیان کرد: به فرمود: ه حاج قاسم دوصدایی در جامعه باعث تضعیف سربازی است که در خط مقدم مبارزه با دشمن قرار دارد.

حجت  الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود به تعریف و تمجید معاویه از اشعث که فرمانده سپاه امیرالمومنین (علیه السلام) اشاره و اضافه کرد:امروزه غربی‌ها عده‌ای را در نظام جمهوری اسلامی خردمند و روشنفکر می‌دانند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: آمریکا  رسما اعلام مذاکره می‌کند و عده‌ای در داخل برای گرفتن یک امتیاز ولو یک  آب نبات چوبی از رئیس جمهور آمریکا ذوق زده شده و سخنگوی کاخ سفید می‌شوند.

حجت  الاسلام تسخیری به خدعه معاویه در واقعه صفین و قرآن به نیزه کردن، اشاره و تصریح کرد:برخی‌ها دشمنی با آمریکا را یک سوءتفاهم میدانند لذا اگردقت نکنیم تاریخ تکرار می‌شود، همان واقعه‌ای که در صفین اتفاق افتاد در عصر حاضر نیز اتفاق می‌افتد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه آمریکا با ایجا داعش در منطقه جنایت و فساد ایجاد کرد و باعث ناامنی در منطق شد، گفت:  تفکر غرب گرایی  باعث می‌شود، که دشمن طمع کند و این جسارت را به خود بدهد که بخواهد به کشور ضربه بزند.

حجت  الاسلام تسخیری  با تصریح براینکه برخی‌ها برای ضربه  زدن انقلاب اسلامی، به ظاهر ادعای ولایت مداری دارند، اضافه کرد: تفکر غرب گرایی در کشور کار را به جایی رسید که عده‌ای در دوره‌های گذشته برای گفتگو با آمریکا به رهبر انقلاب نامه نوشتند که این جام زهر باید نوشیده شود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه معاویه با خدعه صدای دوگروه را در سپاه امیرالمومنین (علیه السلام) بلند کرد، یادآور شد: صدای سازشکاران و صدای اهل مقاومت در سپاه امیرالمومنین (علیه السلام) بلند شد؛ لذا همین دوصدایی بوق‌های تبلیغاتی دشمن را فعال کرد.

حجت  الاسلام تسخیری با تصریح بر شرایط رهبر معظم انقلاب برای مذاکره خاطرنشان کرد: آیا شرایط مذاکره با آمریکا اتفاق افتاد؟ وزیر امورخارجه اعلام کرد که در مذکره از برخی خطوط قرمز عبور کردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا درادامه سخنان خود با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره آمریکا و مذاکرات، بیان کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب فرمودند: غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بر اساس یک تجربه است نه بر اساس توهم؛ لذا برخی‌ها آمریکا را کدخدا می‌دانند.

حجت  الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه دشمن در تلاش برای استحاله انقلاب اسلامی است، اضافه کرد:  افرادی که سربازی شان در سازمان ملل بود، و یک میدان را هم نرفتند، می‌شوند مذاکره کننده  و میگویند امضای دشمن تضمین است.

حجت  الاسلام تسخیری در بخش‌های دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که سپاه یک نهاد مکتبی است، افزود: سپاه هم برپایه معرفت است و هم بر پایه بصیرت، لذا معرفت به تنهایی نمی‌تواند، پیشبرنده اسلام باشد.

مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه کربلا با تصریح بر اینکه ما هم  اسلام عبادی داریم و هم اسلام عبادی سیاسی خاطرنشان کرد:بعضی‌ها اسلام را عبادی میخواهند، اما در اسلام عبادی  انسان‌هایی  از آن سر بر می‌آورند که سرپیامبر (ص) را میبرند و چهل منزل آن سرمبارک را می‌برند، کانه هیچ اتفاقی نیفتاده است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با بیان اینکه اگر درست تفکر نکنیم و انحراف را نشناسیم، دچار مشکل خواهیم شد، گفت: کسانی که در صحنه کربلا حضور داشتند  و قاتل امام حسین (علیه السلام) شدند کسانی نبودند که با امام بیگانه باشند. بلکه اهل مناجات و دعا بودند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه پاسداران مکلف هستند اسلام عبادی و سیاسی را در خود و جامعه تقویت کنند، اضافه کرد:قانونی و شرعی تکلیف پاسداری از انقلاب اسلامی را داریم لذا بایددقت کرده و راه  درست را بشناسیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها