مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در گفتگو بابسیج:
ساری-حجت الاسلام رعایتی گفت : نباید در مقابل دشمن کم بیاریم و حق مردم آنگونه که هست را در مذاکرات بدست بیاوریم که دولتمردان ما در این دولت مصمم هستند تا این حق را بدست بیاورند.
کد خبر: ۹۳۹۶۴۴۲
|
۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

دستاورد مذاکرات وین در دولت انقلابی منجر به عزت وسرافرازی ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رعایتی در حاشیه مراسم معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن با اشاره به دوره جدید مذاکرات در وین، و با بیان این مطلب که بین دولت انقلابی و غیرانقلابی فرق است، گفت: هشت سال مردم صبرو تحمل کردند و آنچه که دولتمردان در آن هشت سال وعده داده بودند در برجام، یکطرفه عمل شد، اما از آن طرف غربی‌ها هرگز به وعده‌های خود عمل نکردند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه تنکابن، با تاکید بر اینکه مردم به یک نتجیه واقعی رسیدند که دشمن، همیشه دشمن است، افزود: اگر بخواهیم در مقابل دشمن کم نیاوریم باید مقاوم و توانا باشیم که به لطف خدای متعال این قدرت و توانایی را داریم.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد: نباید در مقابل دشمن کم بیاریم و حق مردم آنگونه که هست را بدست بیاوریم که دولتمردان ما در این دولت مصمم هستند تا این حق را بدست بیاورند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله نتیجه این مذاکرت پیروزی برای ملت ایران و همچنین  عزتی که خدشه دار شده بود با اراده مصمم دولتمردان به مردم برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها