تشکیل بسیج سازندگی نقطه عطف شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی است

مهرستان- سرهنگ نکویی گفت: بسیج سازندگی با حمایت از گروه های جهادی در این برهه حساس که کشور با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کند بار دیگر برگ زرینی از خدمت به مردم ایران اسلامی را در دفتر انقلاب ورق زد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۷۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
سرهنگ پاسدار حسین نکویی در گفتگو با خبرنگار بسیج در مهرستان گفت: تشکیل بسیج سازندگی نقطه عطف شگفت‌انگیز انقلاب اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان افزود: در ۱۷ اردیبهشت 1379، رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمان تاریخی تشکیل بسیج سازندگی را صادر کردند.

وی با اشاره به این مطلب که نیروهای بسیج در امتداد دفاع مقدس و جنگ هشت ساله، هم اینک فراتر از یک نیروی دفاعی و حاضر در میدان های مقابله با تهدیدات سخت و نیمه سخت حضور دارند، بیان کرد: بسیج امروز به سرمایه عظیم و گره‌گشای ملت در عرصه های رویارویی با دشمنی های امروز نظام سلطه و استکبار با محوریت آمریکا و حاکمان ظالم و جنایتکار کاخ سفید در صحنه جنگ اقتصادی و جنگ نرم که تزلزل استحکام، وحدت و قدرت درونی و فروپاشی اقتصادی کشور را دنبال می کند تبدیل شده است.

نکویی ادامه داد: بسیج سازندگی تشکیل شد تا امید به آینده در دل مستضعفین جامعه که به فرموده امام راحل ولی نعمتان انقلابند روشنایی افکند و بار دیگر شجره طیبه بسیج در قامتی نو به عنوان حامی نظام و انقلاب به وی‍ژه در برهه ها و مقاطع حساس قرار گیرد.

این مسئول تصریح کرد: بسیج سازندگی با حمایت از گروه های جهادی در این برهه حساس که کشور با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کند بار دیگر برگ زرینی از خدمت به مردم ایران اسلامی را در دفتر انقلاب ورق زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در پایان خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا گروه های جهادی پیشتازانه وارد عرصه شدند و با تمام توان در عرصه های مختلفی که کار بر روی زمین مانده بود؛ از حضور در بیمارستان ها و پشتیبانی از کادر درمان تا حضور در آرامستان ها و تغسیل اموات، از تهیه ماسک، گان و تا تولید مواد ضد عفونی کننده، از تهیه و توزیع بسته های معیشتی تا تعمیر و مرمت منازل محرومین با ایثار و از خودگذشتگی فعالیت کرده و اجازه ندادند این ویروس منحوس در کشور و استان ما بحران‌های عمیقی که امروز کشورهای بزرگ دنیا با آن مواجه هستند را ایجاد کند.
ارسال نظرات