خبرهای داغ:
همایش گچ کاران ساختمانی قاینی در راستای رزمایش کمک های مومنانه در حسینیه شهید سلیمانی سپاه قاین برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۴۷۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به همت انجمن صنفی کارگران قاینات، يک شرکت و مصالح فروشي خير ساختماني و بسیج سازندگی سپاه ناحیه قاینات، همایش گچ کاران ساختمانی قاین برگزار شد.

دراین مراسم که به نوعی متفاوت با رزمایش های کمک مومنانه و به گونه ای برای اولین بار اتفاق افتاد این شرکت گچ ساختمانی  هدیه ای از نوع کاری خود گچ کاران در راستای کمک مومنانه به آنها اهدا کرد.

مهندس توکلی مدیر این شرکت هدف  را  قدردانی از زحمات این گچ کاران ذکر کرد و گفت: ان شاء الله در برنامه های آتی ،طرح کمک به فرزندان دانش آموز کارگران را نیز در برنامه داریم.

وی ارزش ریالی این کمک را 15 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این فقط یک هدیه ناچیز بود که به 70 نفر از گچ کاران ساختمانی قاین در راستای کمک مومنانه اهدا شد.

سرهنگ رمضانعلی فرحبخش ثانی فرمانده سپاه ناحیه قاینات نیز دراین همایش با بیان این که  هدف اصلی نگاه و خدمت به مناطق محروم است گفت: کارخانجات و دولتمردان باید نگاه ویژه به مناطق محروم داشته باشند وامیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد اقدامات بزرگتری از سوی کارخانجات در راستای کمک به کارگران در شهرستان باشیم.

وی به انتخابات پیش رو نیز اشاره داشت و گفت: در انتخابات پیش رو مشارکت حداکثری ،با انتخاب آگاهانه و بصیرت افزایی باعث حل بسیاری از مشکلات خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات با تاکید بر انتخاب شخص اصلح بر اساس شاخصه هایی که مقام معظم رهبری بیان داشته اند گفت: شخصی که به عنوان رئیس قوه مجریه انتخاب می شود بسیاری از امورات کشور را بر عهده دارد و لذا باید شخصی مومن،انقلابی با روحیه جهادی،شخصی از جنس مردم که برایش بر طرف کردن مشکلات و معیشت مردم مهم بوده و نگاهش به داخل و ظرفیت های داخل باشد انتخاب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها