فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر از دستگیری یکی از عوامل ترور دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۰۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲

علی اکبر صفوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از دستگیری یکی از عوامل ترور دو بسیجی اهل سنت در این شهرستان خبر داد.

وی در ادامه افزود: رضا رئیسی فردی است که ماشین در اختیار عامل ترور دو بسیجی قرار داده که با پیگیری های صورت گرفته، دستگیر شد.

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت/ جزئیات تیراندازی در نیک شهر

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت/ جزئیات تیراندازی در نیک شهر
صفوی در ادامه با بیان اینکه هر دو بسیجی شهید در نیک شهر اهل سنت بوده اند، افزود: درتاریخ ۱۷اردیبهشت ماه ساعت 16:45 دقیقه در دهستان هیچان از توابع شهرستان نیکشهر برادر بسیجی خدابخش غریب فرمانده پایگاه شهید عیسی درزاده و مسلم درزاده با مسئولیت فرمانده دسته گردان بیت المقدس در روستای هیچان توسط مهراب صلاحی برادر شرور حسن صلاحی به شهادت رسیدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیک شهر ادامه داد: شهید خدابخش غریب زاده متولد 1353، فرهنگی بود و یک دختر و دو پسر داشت. مسلم در زاده نیز متولد 1374 بود.

دستگیری یکی از عوامل ترور ۲ بسیجی اهل سنت/ جزئیات تیراندازی در نیک شهر

وی در خصوص جزئیات شهادت این دو شهید، گفت: شهید خدابخش با سلاح کلاشینکف مورد تیراندازی قرار گرفته و از ناحیه سر و صورت، مجروح شده و به شهادت رسید. شهید مسلم درزاده نیز روز قبل از تیراندازی گروگان گرفته شده بود و در صندوق ماشین حبس بود و دستانش با لنگ بلوچی بسته بود. روز شهادت خدابخش، شهید درزاده نیز با دو تیر به قفسه سینه اش برخورد کرده و شهید می شود.

ارسال نظرات