خبرهای داغ:
مهندس عبدالعلی رحیمی، عضو هئیت رئیسه کمیسیون انرژی و نماینده مردم شریف کوار، سروستان و خرامه بمناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۵۷
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مهندس عبدالعلی رحیمی، عضو هئیت رئیسه کمیسیون انرژی و نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه بمناسبت سالروز تاسیس بسیج سازندگی پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است: 

تاسیس بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در 17 اردیبهشت ماه 1379 نشان از آینده نگری و دور اندیشی رهبر حکیم انقلاب اسلامی است که در چند سال اخیر وجود این سازمان بیش از پیش به چشم آمده است. امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی بسیج سازندگی و گروه های جهادی تحت سازماندهی این مجموعه، پیشرو در خدمت رسانی و محرومیت زدایی در سطح کشور هستند. خدمت رسانی در زلزله غرب کشور، سیل گلستان، لرستان، خوزستان و شیراز و همچنین جانفشانی در مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا (از تغسیل متوفیان کرونایی تا کمک به کادر درمان در بخش های بیماران کرونایی) توسط جهادگران در سال های گذشته نشان داد که وجود این ظرفیت عظیم در بین جوانان می تواند آینده روشنی را متصور بود.

بسیج سازندگی و گروه های جهادی با دل کندن از مادیات دنیوی برای خدمت رسانی به مردم محروم و مستضعف ایران اسلامی نشان دادند که جهادگران عرصه سازندگی حرف خود را با عمل در میدان نشان می دهند و امروز به عنوان سازمانی خدمت رسان جهت تحقق عدالت و پیشرفت در جمهوری اسلامی ذیل منویات رهبر معظم انقلاب و شجره طیبه بسیج ، می درخشد.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات سازمان بسیج سازندگی استان فارس در محرومیت زدایی در سراسر استان فارس، 17 اردیبهشت ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی را خدمت همه جهادگران، مسئولین محترم بسیج سازندگی و گروه های جهادی استان فارس و شهرستان های کوار، سروستان و خرامه تبریک عرض می کنم و دوام توفیقات شما را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده مردم شریف کوار، سروستان و خرامه در مجلس شورای اسلامی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها