خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در آستانه عید سعید فطر ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در استان توزیع می‌کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۰۷
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۷

۱۰ هزار بسته معیشتی سپاه بین خانواده‌های نیازمند گلستانی توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان با کمک خیران و پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان توزیع 30 هزار بسته معیشتی را برنامه ریزی کردیم که در دو مرحله 20 هزار بسته توزیع شده است.

وی با اشاره به اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در 21 اردیبهشت ماه گفت: در آستانه ماه عید سعید فطر نیز 10 هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین خانواده‌های نیازمند و در محله‌های کمتر برخوردار شهرها توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: پس از دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اجرای رزمایش کمک مومنانه تا کنون بیش از 330 هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در استان توزیع شده است.

وی بیان داشت: در کنار نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که از مددجویان تحت پوشش خود حمایت می‌کنند، خانواده‌هایی هم هستند که به علت شیوع کرونا دچار مشکل شده‌اند و ما این خانواده‌ها را در اولویت اهدای کمک‌های مومنانه قرار داده‌ایم.

سردار ملک شاهکوهی با تأکید براینکه سپاه خادم مردم است، گفت: کمک‌های مومنانه تا زمانی که مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا رفع نشده باشد، ادامه خواهد داشت و بعد از ماه مبارک رمضان نیز این کمک‌ها به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های نیازمند از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح محلات شهرها و روستاها شناسایی شدند و تلاش می‌کنیم تا این بسته‌های معیشتی به دست نیازمندان واقعی برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها