مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر گفت: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز بوشهری در اردوهای مجازی راهیان نور شرکت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۰۶۷۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالهادی صبحانی خواه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور به صورت مجازی اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو اردوی های راهیان نور کشور این برنامه‌ها به صورت مجازی برگزار شده است.

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این سفر مجازی روزانه برنامه‌هایی از جمله معرفی یادمان، خاطرات شهدا، روایتگری، وصیت نامه شهدا، صوت شهدا و… ارائه می‌شود.

وی بیان کرد: طبق جدول زمانبندی شده بسیج دانش آموزی در سپاه شهرستان‌ها به صورت جداگانه در طول هفته گذشته اردوهای مجازی راهیان نور مختص شهرهای خود برگزار کردند.

صبحانی خواه ادامه داد: دانش آموزان می‌توانستند علاوه بر کانال شاد این برنامه فرهنگی را طریق نرم افزاری موبایلی به اسم یاد دیدن کنند.

وی به ویژگی مهم این اردوها پرداخت و بیان داشت: از ویژگی‌های مهم و خیلی خوب این اردوها این است که خانواده‌ها هم می‌توانند همراه فرزندانشان از این فضا استفاده کنند.

مسئول سازمان اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان بوشهر با اشاره به اینکه در برگزاری این برنامه برای تشویق دانش آموزان و خانواده‌ها مسابقاتی طراحی شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز و خانواده آنها در اردوهای مجازی راهیان نور دانش آموزی حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات