هرگاه دشمن به جنایت تروریستی رو آورده وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته است

ایرانشهر-دشمن با به شهادت رساندن شهیدان غریب زاده و درزاده ینشان داد که ایادی و مزدوران منطقه ‏ای استکبار به دنبال ماجراجویی و راه‌اندازی اختلافات قومی و متزلزل‌سازی امنیت پایدار و آرامش ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۹۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در پیامی، شهادت بسیجیان «خدابخش غریب زاده و مسلم درزاده از منطقه هیچان شهرستان نیکشهر» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ. بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. (آل عمران – ۱۶۹)

هرگاه دشمن با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش‌برنده انقلاب و نظام اسلامی برآمده است، وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته و هوشمندی و آمادگی نیرو‌های امنیتی و دفاعی کشور، مانع تعبیر رویای‌های باطل آنان شده است.

به شهادت رسیدن بسیجیان «خدابخش غریب زاده و مسلم درزاده»، بار دیگر نشان داد که ایادی و مزدوران منطقه ‏ای استکبار به دنبال ماجراجویی و راه‌اندازی اختلافات قومی و متزلزل‌سازی امنیت پایدار و آرامش مثال‌زدنی ایران اسلامی هستند، اما با هوشیاری مردم که همیشه همراه با انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود و بصیرت همرزمانش، این توطئه نیز ناکام خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام بزدلانه، با عرض تبریک و تسلیت به خانواده‏ معظم شهیدان و عموم مردم شهیدپرور شهرستان نیکشهر به‌خصوص بسیجیان غیور و شجاع، بر عزم راسخ همرزمان این شهیدان والامقام در ادامه دادن راه این شهیدان و مجازات مرتکبان این جنایت، تاکید نموده و از خداوند متعال رحمت و غفران برای این شهیدان والامقام و صبر و شکیبایی برای خانواده محترم آنان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد ناظری
فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار
ارسال نظرات