بسیج ظرفیتی مهم در بازنشر دستاورد‌های انقلاب به مردم است

چابهار-نشست سیاسی و بصیرتی در جمع مسئولین حوزه ثارالله شهری چابهار با حضور حجت الاسلام بامری مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چابهار با موضوع انتخابات برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۹۹
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار، نشست سیاسی و بصیرتی در جمع مسئولین حوزه ثارالله شهری چابهار با حضور حجت الاسلام بامری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهار با موضوع انتخابات برگزار شد. 
 
حجت الاسلام بامری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون انتخابات اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب همواره بر حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح تأکید دارند و در سخنرانی‌های خود شاخصه‌های افراد شایسته را برای مردم اعلام می‌نمایند که ما نیز وظیفه داریم با بهره‌گیری از این توصیه‌ها و رهنمود‌ها در انتخاب‌های خود دقت داشته باشیم.
 
وی افزود: یکی دیگر از وظایف ما تشویق آحاد مردم به حضور حداکثری در این انتخابات است، چراکه رهبر فرزانه انقلاب حضور با شور و شعور مردم در انتخابات را بهترین پشتوانه ضمانتی حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانند که باعث اقتدار ایران اسلامی خواهد شد.

بامری در پایان گفت: ظرفیت بسیج یک ظرفیت مهم برای بازنشر و اعلام دستاورد‌های انقلاب به مردم است و ما باید با ذکر پیشرفت‌های علمی، درصد رشد علمی ایران به نسبت جهانی، توانمندی‌های صنعت دفاعی، سدسازی، سلول‌های بنیادین، داروسازی و... برای مردم، روحیه امید به آینده را در آنان احیاء کنیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار