خادمیاران رضوی در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته با هدف تأمین سبد مواد غذایی خانواده‌های نیازمند به نیابت از امام مهربانی‌ها در قالب سفره‌ مهربانی «پویش سفره‌ای به وسعت ایران» را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۰۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عباس قاضی‌خانی با تأکید بر اینکه کانون‌های خدمت رضوی در این استان از هیچ تلاشی در زمینه خدمت‌رسانی به نیازمندان دریغ نمی‌کنند، بیان کرد: خادمیاران رضوی در ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته با هدف تأمین سبد مواد غذایی خانواده‌های نیازمند به نیابت از امام مهربانی‌ها در قالب سفره‌ مهربانی «پویش سفره‌ای به وسعت ایران» را برگزار می‌کنند.

نیازمندان البرزی مهمان سفره‌ای به وسعت ایران می‌شوند

وی افزود: خادمیاران رضوی با جذب مشارکت خانواده‌ها و همچنین تعامل و مشارکت با نهادها و گروه‌های جهادی توسط ستاد کانون‌های خدمت رضوی برای تحقق هرچه باشکوه‌تر پویش «سفره‌ای به وسعت ایران» و متنعم شدن تعداد خانواده‌های نیازمند بیشتری از خوان امام مهربانی‌ها تلاش می‌کنند.

مدیر دفتر کانون‌های خدمت رضوی البرز با اشاره به اینکه در این پویش خادمیاران رضوی با جمع‌آوری کمک‌های خیرین و نیکوکاران آنها را بین نیازمندان استان توزیع می‌کنند، گفت: جامعه هدف ما در پویش سفره‌ای به وسعت ایران، در مرحله نخست، افراد نیازمند معرفی شده از سوی کمیته امداد است که این افراد تحت حمایت نیستند اما محرومیت آن ها مشخص بوده و بعد از آن سایر نیازمندان است.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها