خبرهای داغ:

فعالیت محله‌های مهربانی در استان سمنان/اثرگذاری فعالیت‌های مردمی در جامعه

شاهرود_مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان از آغاز فعالیت محله‌های مهربانی در استان سمنان در سالجاری خبر داد و گفت: فعالیت‌های خودجوش مردم در جامعه بسیار اثرگذار و مفید است.
کد خبر: ۹۳۴۰۹۷۹
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام عبداللهی در جمع خادمان پویش علی یاوران شاهرود با اشاره به ایجاد محله‌های مهربانی در استان سمنان در راستای هویت بخشی و استفاده از ظرفیت مردمی در فعالیت‌های مختلف اظهار کرد: این برنامه در سالجاری ابلاغ شده و فعالیت‌های آن در محلات در حال شکل گیری است.
وی با بیان اینکه فعالیت‌های مردمی بسیار اثرگذار و مفید فایده است، افزود: حضور مردم در صحنه گره گشاست و در موضوع کرونا نیز شاهد بودیم که با فرمان رهبر انقلاب در راستای رزمایش مواسات و کمک مومنانه مردم وارد صحنه شدند و حماسه‌های بی بدیلی را خلق کردند.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با تقدیر از فعالیت پویش علی یاوران در شاهرود در خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند شهرستان در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ما با مشاهده این فعالیت‌های خستگی ناپذیر روحیه می‌گیریم و با امید و قوت بیشتر در مسئولیت خود حاضر و تلاش می‌کنیم به نحو شایسته مسئولیت محوله را انجام دهیم.
عبداللهی با تاکید بر اینکه ما با حضور در این جمع‌هایی که امید و شور و شعور دارد انرژی و روحیه می‌گیریم، افزود: حضور ما برای خداقوت است و تلاش می‌کنیم اگر کمک هم نیاز باشد ارائه نماییم، هر چند مجموعه‌های مردمی خود کمک کننده به همه هستند.
در این دیدار که سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شاهرود نیز حضور داشت، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری گزارشی از روند فعالیت‌های این پویش و هیات میاندار خدمت ارائه کرد.
در این بازدید مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان از روند طبخ و توزیع وعده‌های سحری این پویش بازدید و از دست اندرکاران این اقدام تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها