مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

نباید در مقابل دشمنان ضعف نشان داد / باید قدرت چانه زنی نظام را در میدان‌های مختلف تقویت کرد

ساری-حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه دشمن فرصت طلب و موقعیت طلب است، خاطرنشان کرد:  اگر  دشمن ضعفی از جانب ما احساس کند ضربه میزند؛ لذا هر وقت میدان تضعیف شد قدرت تضعیف می شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۰۳۴
|
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
نباید در مقابل دشمنان ضعف نشان داد / باید قدرت چانه نظام را در میدان‌های مختلف تقویت کرد
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در جمع پیشکسوتان سپاه تنکابن به تبیین حوادث دوران حکومت امام علی (علیه السلام) و امام حسن (علیه السلام) پرداخت و با اشاره به اینکه چه  ماجرایی اتفاق افتاد که حکومت از دست امام خارج شد، گفت:حکومت از دست بهترین انسان‌ها از حیث مدیریت، سلامت، عصمت، از هر موضوعی که بررسی شود کسی بهتر از ائمه نبودند پس چه شد که حکومت از دست ائمه خارج شد.

حجت الاسلام تسخیری با بررسی اجمالی تاریخ  افزود: کسانیکه در درون نظام بودند  کاری با سه امام کردند که نهایتاً منجر به آنچه نمی‌بایست اتفاق افتاد. برا‌ی نمونه  یکی در برابر شایعه دشمنان قرار گرفتند و جنگ احد شکست خورد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که هر وقت یاران عقب نشینی کردند به میدان آسیب رسید، ادامه داد: وقتی بحث میدان و دیپلماسی را مطرح کردند، رهبر معظم انقلاب موضوع را صریح بیان فرمودند که حرف دشمنان از حلقوم جبهه خودی بگوش می‌رسد.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه دشمن فرصت طلب و موقعیت طلب است، خاطرنشان کرد:  اگر  دشمن ضعفی از جانب ما احساس کند ضربه میزند؛ لذا هر وقت میدان تضعیف شد قدرت تضعیف میشود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید بر اینکه میدان قدرت چانه زنی را بالا می‌برد، گفت:  میدان صرفا میدان دفاعی نیست بلکه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم داریم.

حجت الاسلام تسخیری با بیان این مطلب که اگر میدان خالی شد کار به گفتگو کشیده و دیگر قدرت چانه زنی نمی‌ماند، یادآور شد: در ماجرای صفین  ابوموسی اشعری  را انتخاب کردند که  خلاف توافق عمل کرد و عمروعاص توافق را باطل کرد که آن نتیجه یک سخنرانی تلخ بود.
 
نباید در مقابل دشمنان ضعف نشان داد / باید قدرت چانه نظام را در میدان‌های مختلف تقویت کرد
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه برخی‌ها در کشور دوقطبی ایجاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: ۴۲ سال دشمن مصمم به فروپاشی جمهوری اسلامی به طرق های مختلف است، اما برخی‌ها در درون جمهوری اسلامی بحث دوقطبی میدان و دیپلماسی را مطرح می‌کنند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید براینکه برخی‌ها حرف از دشمنی با آمریکا نمی‌زنند و می‌گویند ما با ترامپ  رئیس جمهور سابق آمریکا مشکل داشتیم، اما رئیس جمهور جدید آمریکا  مثل ترامپ نیست، گفت:  نفوذ، جاسوسی در ملا عام و خیانت سه عاملی که در دوران امام حسن (علیه السلام) حکومت را از دست امام گرفت، لذا باید مراقب باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار